Основні публікації викладачів кафедри 2024
Бровко Катерина Андріївна
Бровко К.А., Дурдас А., Сопова Д.О., Андрощук К. Г. (2024). Скетч-ноутінг як засіб підвищення мотиваційно-когнітивного аспекту студентів на заняттях з ІМ за професійним спрямуванням. Інноваційна педагогіка. Вип. 70. С. 174-178.
Бровко К.А. (2024). Оказія використання ІКТ в формуванні пізнавальної спрямованості студентів університету під час вивчення ІМ. Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. №. 92. С. 136-141.
Бровко К.А. (2024). Сучасні онлайн-сервіси як засіб формування пізнавальної спрямованості студентів університету під час вивчення ІМ. Актуальні питання гуманітарних наук. Вип. 74 (1). С. 329-333.
Бровко К.А. (2024). Способи творення англійського мережевого сленгу. Актуальні питання гуманітарних наук. Вип. Вип. 72. Т1. С. 203-208.
Бровко К.А. (2024). Функціональний аспект англійського мережевого сленгу присвяченого тренду «мукбанг». Нова філологія. № 93. С. 35-41.
Бровко К.А. (2024). Семантична координата англійського мережевого сленгу. Сучасні дослідження з іноземної філології. Вип. 1 (25). С. 24-32.
Svitlana Palamar, Kateryna Brovko & Semerikov Serhiy (2024). Enhancing foreign language learning in Ukraine: immersive technologies as catalysts for cognitive Interest and achievement. X International Conference «Information Technology and Implementation». ICon-MaSTEd2023. November 20-21, P. 69-81, Kyiv, Ukraine. Scopus (індексація 2024 рік).
Brovko, K., Onats, O., Kostenko, D., Kucheriava, L., & Bakhov, I. (2024). Integration of ICT for training future teacher`s an example of the course on the practice of oral and written speech: English. Revista Conrado, 20(99), 202-211.
Бровко К. А. (2024). Вплив онлайн-ресурсу 2books.su на формування пізнавальної спрямованості студентів до вивчення ІМ. I Всеукраїнська науково-практична конференція «ПРОБЛЕМИ ЕФЕКТИВНОСТІ ПРОФЕСІЙНОЇ МОВНОЇ КОМУНІКАЦІЇ В УМОВАХ ІНФОРМАЦІЙНОЇ АГРЕСІЇ» (з міжнародною участю). 26.04.2024. С. 198-
199.
Бровко К. А. (2024). ІКТ як каталізатор формування пізнавальної спрямованості студентів університету до вивчення ІМ. VII Міжнародна науково-практична конференція «INNOVATIVE DEVELOPMENT OF SCIENCE, TECHNOLOGY AND EDUCATION», 11-13.04.2024 року, Ванкувер, Канада. С. 196-198.
Бровко К. А. (2024). Лайфхаки іншомовного інформаційно-освітнього простору як запорука ефективності формування пізнавальної спрямованості студентів університету. IV Міжнародна науково-практична конференція «European Congress of Scientific Achievements», 22-24. 04.2024 року, Барселона, Іспанія. С. 265-268.
Бровко К. А. (2024). Immersive Lesson Craft: нова генерація у навчанні ІМ як ключ до формування пізнавальної спрямованості студентів університету. IV Міжнародна науково-практична конференція «ІМЕРСИВНІ ТЕХНОЛОГІЇ В ОСВІТІ» (Immersive Technologies in Education (ITE-2024))», 30 квітня 2024 року, Київ, Україна, Національна академія педагогічних наук України. С. (у друці).
Бровко К.А. (2024). Організаційно-педагогічні умови формування пізнавальної спрямованості студентів університету в процесі вивчення ІМ засобами ІКТ. COMPARATIVE AND INTERNATIONAL EDUCATION 2024 VIІІ Міжнародна наукова конференція / VІІI International scientific conference 30 травня 2024 року м. Київ, Інститут педагогіки НАПН України, May, 30 2024 Kyiv, Ukraine, Institute of Pedagogy of the NAES of Ukraine. (у друці)
Kateryna Brovko &; Dmytro Kostenko (2024). Diagnostics of motives for the formation of students' cognitive orientation as a component of their life resilience. International Journal of Engineering Pedagogy (iJEP). Scopus Q-2. (в друці).
Kateryna Brovko, Dmytro Kostenko (2024). The concept of cognitive focus as a factor of student`s resilience formation: a structural and functional approach. International Journal of Engineering Pedagogy (iJEP). 2024. Scopus. Q-2. (в друці).
Kateryna Brovko, Nancy Hartevelt Korbin, Dmytro Kostenko and Lindita Skenderi (2024). Integration of AI in studying foreign language for professional purposes: statistical analysis of students’ cognitive focus. The International Journal of Engineering Pedagogy (iJEP). Scopus Q-2. (в друці).
Palamar Svitlana, Brovko Kateryna, Zhelanova Viktoria, Naumenko Maryna, Dmytro Kostenko (2024). The role of Al in students` motivation to learn foreign language: usage without violating the principles of academic integrity.Scopus. (в друці).
Бровко К.А. (2024). Статистичний аналіз прогалин у викладанні англійської мови старшокласникам з орієнтацією на складання НМТ. Актуальні питання гуманітарних наук. Вип. 78. (у друці).
Буравенко Анжеліка Сергіївна
Буравенко А.С. (2024) FEMALE VOICE IN CONTEMPORARY POETRY: EXPLORING FEMINIST DISCOURSE Закарпатські філологічні студії, (34), 168-173.
Гладушина Раїса Михайлівна
Gladushyna, R. Exploring the Neural Processes in Multilingualism. Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції “Ad Orbem per Linguas. До світу через мови.” 15-16 травня, 2024, Київ (Частина I ) С. 454-456.
Gladushyna, R. (2024) Cultivating Social-emotional Competence in Pre-service ESL Teachers. Teaching at Higher Education Institutions at the Modern Stage. Interdisciplinary Connections: Abstracts of the XXVI International Scientific and Practical Conference. (June 6-7, 2024, Kharkiv, Ukraine). 90-92.
Грищенко Олена Володимирівна
Moskalets, O., Gryshchenko, O., Tsapro, G., & Tsapro, O. (2024). ACADEMIC ADAPTATION OF DISPLACED CHILDREN: A CASE STUDY OF A MIXED-AGED CLASS IN GERMANY. Continuing Professional Education: Theory and Practice, 78(1), 24–43.
Tsapro G., Gryshchenko, O. Teaching Lexically with AI: Merits and Pitfalls. Навчання англійської мови у воєнний час: розмаїття голосів стійкості та співчуття : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (англ. мовою) / укл. Л. Гнаповська, О. Ільєнко, М. Цегельська, Л. Кузнецова. – Львів : ПП “Марусич”, 2024. – С. 101-102.
Студентські наукові праці під керівництвом Грищенко О.В.
Бизова, А. (2024). ВЕРБАЛІЗАЦІЯ CLIMATE В СУЧАСНИХ МЕДІА. MUNDUS PHILOLOGIAE, (2).
Борисевич, Х. (2024). THE DISCOURSE OF WAR AS ONE OF THE TYPES OF DISCOURSE: MODERN STUDY. MUNDUS PHILOLOGIAE, (2).
Кременицька, Є. (2023). ВІДОБРАЖЕННЯ ДИСКУРСУ ЖИТТЯ В ХУЖОЖНЬОМУ ТЕКСТІ. MUNDUS PHILOLOGIAE, 1(1), 65–73.
Курнилович Марина Олегівна
Курнилович, М.О., Гундарєва, В.О. (2024). Прикладний аспект перекладу ідіом (на матеріалі відгуків студентів - перекладачів). Сучасний стан і перспективи лінгвістичних досліджень та проблеми перекладу: Збірник наукових праць, 1, 45-47.
Курнилович, M.О., Гундарєва, В.O. (2024). ОСНОВНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ТА ЕТАПИ ПІДГОТОВКИ ПРЕЗЕНТАЦІЙ З
ДИСЦИПЛІНИ «ІНОЗЕМНА МОВА СПЕЦІАЛЬНОСТІ 293 “МІЖНАРОДНЕ ПРАВО”. Сучасні тенденції іншомовної професійної підготовки майбутніх фахівців немовних спеціальностей в полікультурному просторі: Збірник матеріалів X Міжнародної науково-практичної конференції, 2024, Łomża-Кijów, 1 (1-224), 40-43.
Куц Аліна Геннадіївна
Куц, А. Г. (2024). Ранньоновоанглійський епістолярний дискурс: проблема інтерпретації. Закарпатські філологічні студії, 1(33), 102–105.
Куц, А. Г. (2024). Історичний епістолярний дискурс. У Юність Науки – 2024 (с. 777–778). Національний університет «Чернігівська політехніка».
Сіваєва Ольга Сергіївна
"Вербалізація HEALTH в англомовному медійному дискурсивному просторі" (науковий керівник - кандидат філологічних наук, доцент Цапро Г. Ю.), диплом доктора філософії H24 №002849 від 05.07.2024.
Соколовська Світлана Володимирівна
Kernas, A., Kotlomanitova, G., Kozyr, M., Myronenko, N., Sokolovska, S., & Stepanchenko, N. (2024). Professionalization of Pedagogical Activity of Future Teachers, Formation of Communicative Competence as an Aspect of Neuropedagogy. BRAIN. Broad Research in Artificial Intelligence and Neuroscience, 15(1), 74-88.
Sokolovska, S. (2024) The role of speech situations in the preparation of future journalists for foreign language communication.Teaching at Higher Education Institutions at the Modern Stage. Interdisciplinary Connections: Abstracts of the XXVI International Scientific and Practical Conference. (June 6-7, 2024, Kharkiv, Ukraine). pp.105-106
Солдатова Леся Петрівна
Soldatova L. P. The functional essence of the concept “language” in the research of German scientists // Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету. Сер.: Філологія. 2024. № 65. – c. 105-111.
Soldatova L. P. The technology for achievement of authenticity of interlingual transformations of partial lexical equivalents // VI International Scientific and Practical Conference “Modern research in science and education”, 02/8-10/2024, Chicago, USA. – Pp. 418-421. UDC 81`25.
Soldatova L. P. Usage of the explanatory formula saying’s meaning in the process of interlanguage translations // Modern research in science and education. Proceedings of the 12th International scientific and practical conference. BoScience Publisher. Chicago, USA. 2024. Pp. 197-202.
Soldatova L. P. Increasing and enriching human`s word-stock // Innovative development of science, technology and education. Proceedings of the 12th International scientific and practical conference. Perfect Publishing. Vancouver, Canada. 2024. Pp. 139-144.
Соловей Людмила Сергіївна
Бабушко С.Р., Соловей М.І., Соловей Л.С. (2024) Media And Information Literacy Upskilling For Educators At Universities: Ukrainian Context Освітологічний дискурс (4 (43)). pp. 39-54. ISSN 2312-5829
Соловей М.І., Соловей Л.С. (2024) Increasing the level of media-information literacy of university teachers through informal education. Міжнародна науково-практична конференція “Мережева взаємодія Інституту педагогічної освіти і освіти дорослих імені Івана Зязюна НАПН України та закладів освіти України і зарубіжжя”. pp. 160-162.
Соловей Л.С. Особливості навчання у закладі вищої освіти в умовах воєнного стану. Міжнародна науково-практична конференція «Семіотика української незламності: мова-освіта-дискурс», 16-17 05.2024 р., Київ: Видавничий центр КНЛУ, 2024. С.411-413.
Туршукова Наталя Григорівна
Туршукова Наталя Григорівна ( 2024). The Russian-Ukrainian War Discourse: Mass-Media Realities. ХІ Міжнародна наукова конференція «Проблеми галузевої комунікації, перекладу та інтеграційні процеси у суспільстві. Харків. 30 квітня 2024. С. 101-103
Туршукова Наталя Григорівна ( 2024). Features of the Oleksandr Usyk vs Tyson Fury fighting discourse, 05.18.24, Riyadh, Saudi Arabia. Міжнародна наукова конференція "Актуальні питання вивчення германських, романських, слов'янських мов та літератур та методики викладання іноземних мов". 21 червня 2024 р. Донецький нац. ун-т ім. Василя Стуса ( Вінниця).
Туршукова Наталя Григорівна(2024). Pragma-communicative aspect of the Oleksandr Usyk vs Tyson Fury fighting discourse, 05.18.24, Riyadh , Saudi Arabia. Закарпатські філологічні cтудії. Вип. 34. Т.2. Видавничий дім «Гельветика»2024 . С. 72-76.
Цапро Галина Юріївна
Moskalets, O., Gryshchenko, O., Tsapro, G., & Tsapro, O. (2024). Academic adaptation of displaced children: a case study of a mixed-aged class in Germany. Continuing Professional Education: Theory and Practice, 78(1), 24–43.
Tsapro G., Gryshchenko, O. Teaching Lexically with AI: Merits and Pitfalls. Навчання англійської мови у воєнний час: розмаїття голосів стійкості та співчуття : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (англ. мовою) / укл. Л. Гнаповська, О. Ільєнко, М. Цегельська, Л. Кузнецова. – Львів : ПП “Марусич”, 2024. – С. 101-102.
Isakov, A., & Tsapro, G. (2024). The horrors of Lovecraft: Disgust and repulsion. Закарпатські філологічні студії, 34(1), 85–90.
Студентські наукові праці під керівництвом Цапро Г.Ю.
Isakov, A. (2023). Порівняння великих у грі “Bloodborne” та працях Говарда Філіпса Лавкрафта. MUNDUS PHILOLOGIAE, 1(1), 80–90.
Isakov, A. (2024). Problems and Peculiarities of Defining Horror as a Genre. Актуальнi питання гуманiтарних наук. 2(72).
Плоха, А. (2024). Гендерна рівність у медіа: корпусний аналіз. MUNDUS PHILOLOGIAE, (2). 14-22.
Шевченко Ірина Ігорівна
Kachur, I. (2024). Existentialist Motifs of Alienation and Death in McCarthy’s ‘Border Trilogy’. Baltic Journal of English Language, Literature and Culture, 14, 51–69.
Шкарбан Інна Володимирівна
Shkarban I. (2024) Development of students' intercultural Language competence by foreign language means. Teaching at Higher Education Institutions at the Modern Stage. Interdisciplinary Connections: Abstracts of the XXVI International Scientific and Practical Conference. (June 6-7, 2024, Kharkiv, Ukraine). pp. 103-105.
Основні публікації викладачів кафедри 2023
Prokopchuk, M., Kravchenko, N., Bondarenko, E., Korniiko, I., & Moyseyenko, I. (2023). An ideational level of Ukrainian counterpropaganda: the communicative-discursive dimension. Amazonia Investiga, 12(66), 38-47.
Soldatova, L. (2023). The Technology for Authentic Interlingual Transformations of Lexical Homophones. In E. Soare, & C. Langa (Eds.), Education Facing Contemporary World Issues - EDU WORLD 2022, vol 5. European Proceedings of Educational Sciences (pp. 1215-1228). European Publisher. Web of Science Core Collection™ Conference Proceedings Citation Index - Social Sciences & Humanities (CPCI-SSH) and Google Scholar
DOI: https://doi.org/10.15405/epes.23045.122
Sokolovska S. (2023) Using metaphorical associative images for improving efficiency of English language classes in higher education institutions. Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. №39 (1/2023). Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка. C.45-50. (стаття)
Соколовська С.В. (2023) Навчання іншомовного спілкування студентів закладів вищої освіти засобами мовленнєвих ситуацій. Міжнародна науково-практична онлайн-конференція “Цифрова трансформація в економіці, фінансах, менеджменті, та підприємництві”. Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка. 18 травня 2023. (виступ, сертифікат).
Соколовська С.В. (2023) Використання метафоричних асоціативних карт на заняттях англійської мови у закладах вищої освіти. Матеріали XXV Міжнародної науково-практичної конференції «Викладання мов у закладах вищої освіти на сучасному етапі. Міжпредметні зв’язки». Харків, Україна. 1–2 червня 2023. С. 137-139 (тези, сертифікат).
Sokolovska S. (2023) Development of students' foreign language communicative competence based on career-oriented tasks. Матеріали X Міжнародної науково-практичної конференції «PROGRESSIVE RESEARCH IN THE MODERN WORLD». Boston, USA. 22-24.06.2023. P.209-212. (тези, сертифікат)
Sokolovska S. (2023) Peculiarities of foreign language training for students of non-linguistic specialities based on the competence approach. Матеріали VI Міжнародної науково-практичної конференції «SCIENTIFIC COMMUNITY: INTERDISCIPLINARY RESEARCH». Гамбург, Німеччина. 6-8.07. 2023. С.39-41 (тези, сертифікат).
Sokolovska S. (2023) Foreign language communication training for students of non-linguistic specialities by means of speech situations. Матеріали XIV Міжнародної науково-практичної конференції «SCIENTIFIC RESEARCH IN XXI CENTURY». Оттава, Канада. 16-18.07.2023. С.65-67 (тези, сертифікат)
Shkarban I. (2023) Basics of scientific foreign language communication for masters majoring in history: methodological aspect. Викладання мов у вищих навчальних закладах освіти на сучасному етапі. Міжпредметні звʼязки. Вип. 42. С. 166–177. DOI: https://doi.org/10.26565/2073-4379-2023-42-12.
Шкарбан, І. (2023). Methodological Aspects of the First Foreign Language Course for Bachelors of History and Archaeology [Методичні аспекти дисципліни «Перша іноземна мова» для бакалаврів за спеціальністю «Історія та археологія».https://doi.org/10.28925/2312-5829.2023.18 (Index Copernicus, Crossref, European Reference Index for the Humanities and the Social Sciences (ERIH PLUS), Норвегія; Information Matrix for the Analysis of Journals, Іспанія; PKP Index Simon Fraser University, Канада.
Tsapro G., Gryshchenko. (2023). New Tricks with an Old Text. TEACHING ENGLISH IN WARTIME: CHALLENGES AND OPPORTUNITIES FOR COMMUNITY BUILDING AND SOCIAL CHANGE: Book of Convention Papers / Comp. O.Illenko, M.Tsehelska, Liliia Kuznetsova. – Lviv : ПП „Марусич”, 2023. – 143-144.
Висоцька О. А. XXV-ої Міжнародна науково- практична конференціія
«Викладання мов у закладах вищої освіти на сучасному етапі. Міжпредметні зв’язки» Конференція відбудеться 1–2 червня 2023 р. Доповідь PAVING THE WAY TO LIFELONG LEARNING включена в Програму конференції.
Висоцька О. А. Міжнародної науково-практичної конференції „ПРИКЛАДНІ ЛІНГВІСТИЧНІ ДОСЛІДЖЕННЯ В УМОВАХ МІЖКУЛЬТУРНОЇ КОМУНІКАЦІЇ”, Національний університет „Острозька академія”, м. Острог, 27 квітня 2023 року (доповідь Висоцька ОА ЗАОХОЧЕННЯ САМОСТІЙНОСТІ СТУДЕНТІВ: АЛЬТЕРНАТИВНЕ ОЦІНЮВАННЯ У ВИКЛАДАННІ / НАВЧАННІ МОВИ включена в Програму Конференції)`.
Diachok N. V. Watching movies as a means of learning a foreign language. Scientific and pedagogical internship. Riga, Latvia : «Baltija Publishing». 2023. pp. 24-29
Курнилович М.О., Гундарєва В.О. Робота з відеоматеріалами та їх роль у навчанні іноземних мов:сучасні тенденції розвитку лінгвістики та лінгводидактики: матеріали IV Всеукр. наук.-практ. конф. (Рівне, 10 травня 2023 р.)./- Рівне: Кафедра іноземних мов, кафедра журналістики та українознавства НУВГП, 2023. - 386с.- С.311-313
Курнилович М.О. Малювання як важливий засіб навчання іноземних мов: актуальні проблеми романо-германської філології: матеріали IV Міжнарод. наук.-практ. конф. (Київ, 11-12 травня 2023 р.)./ Київ: ФІФ УДУ імені Михайла Драгоманова, 2023. -155- С.136-138
Курнилович М.О., Гундарєва В.О. Videos as the universal tools in teaching and learning English and basic life skills: сучасні тенденції іншомовної професійної підготовки майбутніх фахівців немовних спеціальностей в полікультурному просторі: матеріали IX Міжнарод. наук.-практ. конф. (Київ, 02 червня 2023 р.)./- Київ: ФМВ НАУ, 2023.
Навчальні посібники
Прокопчук М. М., Морзе Н. В., Барна О. В., Бойко М. А., ЛяшенкоА. М., Мірошникова О. М., Таровська О. А., Черних Д. А., Шкуренко О. В.Освіта. Діти. Майбутнє (Експериментальний навчальний посібник),Січень. Частина 1, сс. 96. К: Навчально-методичний центр «Освіта для майбутнього», 2023.
Прокопчук М. М., Морзе Н. В., Барна О. В., Бойко М. А., Ляшенко А. М., Мірошникова О. М., Таровська О. А., Черних Д. А., Шкуренко О. В. Освіта. Діти. Майбутнє (Експериментальний навчальний посібник), Січень. Частина 2, сс. 48. К: Навчально-методичний центр «Освіта для майбутнього», 2023.
Прокопчук М. М., Морзе Н. В., Барна О. В., Бойко М. А., Ляшенко А. М., Мірошникова О. М., Таровська О. А., Черних Д. А., Шкуренко О. В.Освіта. Діти. Майбутнє (Експериментальний навчальний посібник), Лютий. Частина 1, сс. 96. К: Навчально-методичний центр «Освіта для майбутнього», 2023.
Прокопчук М. М., Морзе Н. В., Барна О. В., Бойко М. А., Ляшенко А. М., Мірошникова О. М., Таровська О. А., Черних Д. А., Шкуренко О. В. Освіта. Діти. Майбутнє (Експериментальний навчальний посібник), Лютий. Частина 2, сс. 96. К: Навчально-методичний центр «Освіта для майбутнього», 2023.
Прокопчук М. М., Морзе Н. В., Барна О. В., Бойко М. А., Ляшенко А. М., Мірошникова О. М., Таровська О. А., Черних Д. А., Шкуренко О. В. Освіта. Діти. Майбутнє (Експериментальний навчальний посібник), Березень. Частина 1, сс. 96. К: Навчально-методичний центр «Освіта для майбутнього», 2023.
Прокопчук М. М., Морзе Н. В., Барна О. В., Бойко М. А., Ляшенко А. М., Мірошникова О. М., Таровська О. А., Черних Д. А., Шкуренко О. В. Освіта. Діти. Майбутнє (Експериментальний навчальний посібник), Березень. Частина 2, сс. 96. К: Навчально-методичний центр «Освіта для майбутнього», 2023.
Прокопчук М. М., Морзе Н. В., Барна О. В., Бойко М. А., Ляшенко А. М., Мірошникова О. М., Таровська О. А., Черних Д. А., Шкуренко О. В. Освіта. Діти. Майбутнє (Експериментальний навчальний посібник), Квітень. Частина 1, сс. 96. К: Навчально-методичний центр «Освіта для майбутнього», 2023.
Прокопчук М. М., Морзе Н. В., Барна О. В., Бойко М. А., Ляшенко А. М., Мірошникова О. М., Таровська О. А., Черних Д. А., Шкуренко О. В. Освіта. Діти. Майбутнє (Експериментальний навчальний посібник), Квітень. Частина 2, сс. 96. К: Навчально-методичний центр «Освіта для майбутнього», 2023.
Прокопчук М. М., Морзе Н. В., Барна О. В., Бойко М. А., Ляшенко А. М., Мірошникова О. М., Таровська О. А., Черних Д. А., Шкуренко О. В. Освіта. Діти. Майбутнє (Експериментальний навчальний посібник), Травень. Частина 1, сс. 96. К: Навчально-методичний центр «Освіта для майбутнього», 2023.
Прокопчук М. М., Морзе Н. В., Барна О. В., Бойко М. А., Ляшенко А. М., Мірошникова О. М., Таровська О. А., Черних Д. А., Шкуренко О. В. Освіта. Діти. Майбутнє (Експериментальний навчальний посібник), Травень. Частина 2, сс. 96. К: Навчально-методичний центр «Освіта для майбутнього», 2023.
Прокопчук М. М., Морзе Н. В., Барна О. В., Бойко М. А., Ляшенко А. М., Мірошникова О. М., Таровська О. А., Черних Д. А., Шкуренко О. В. Освіта. Діти. Майбутнє (Експериментальний навчальний посібник), Вересень. Частина 1, сс. 96. К: Навчально-методичний центр «Освіта для майбутнього», 2023.
Прокопчук М. М., Морзе Н. В., Барна О. В., Бойко М. А., Ляшенко А. М., Мірошникова О. М., Таровська О. А., Черних Д. А., Шкуренко О. В. Освіта. Діти. Майбутнє (Експериментальний навчальний посібник),Вересень. Частина 2, сс. 96. К: Навчально-методичний центр «Освіта для майбутнього», 2023.
Основні публікацій викладачів кафедри 2022
Цапро Г.Ю.
- Gryshchenko O., Tsapro G. (2022). What is Still FAKE in the Media: A Change over 20-Years’ Time. Studia Philologica, (1-2), 7-17.
- Pidvirna, A., Tsapro, G. (2022). Gender Aspect of Speech Acts in s. Kinsella’s Novel «The Undomestic Goddess». Гуманітарний дискурс суспільних проблем: минуле, сучасне, майбутнє. Матеріали Всеукраїнської наукової конференції з міжнародною участю, 21 квітня 2022 р. м. Черкаси, 244-247.
- Gryshchenko O., Tsapro G. (2022) FAKE NEWS vs BAD NEWS in Media Discourse. Людина, культура, техніка в новому тисячолітті: збірник тез наукових доповідей ХХІІІ Міжнародної науково-практичної конференції, 28 квітня 2022 р., м. Харків. – Харків: Нац. аеро-косм. ун-т ім. М.Є. Жуковського «ХАІ», 23-25.
- Tsapro G., Denysova N. (2022). LEARNER in Scientific Discourse: A Corpus Based Analysis. Людина, культура, техніка в новому тисячолітті: збірник тез наукових доповідей ХХІІІ Міжнародної науково-практичної конференції, 28 квітня 2022 р., м. Харків. – Харків: Нац. аеро-косм. ун-т ім. М.Є. Жуковського «ХАІ», 93-95.
Грищенко О.В.
- Gryshchenko O., Tsapro G. (2022). What is Still FAKE in the Media: A Change over 20-Years’ Time. Studia Philologica, (1-2), 7-17.
- Gryshchenko O., Tsapro G. (2022) FAKE NEWS vs BAD NEWS in Media Discourse. Людина, культура, техніка в новому тисячолітті: збірник тез наукових доповідей ХХІІІ Міжнародної науково-практичної конференції, 28 квітня 2022 р., м. Харків. – Харків: Нац. аеро-косм. ун-т ім. М.Є. Жуковського «ХАІ», 23-25.
Студентська наукова робота:
- Veselovska I.V. (Scientific supervisor Gryshchenko O.V.) verbal representation of notions in animated discourse // XХІІІ Міжнародної науково-практичної конференції, 28 квітня 2022 р., м. Харків. – Харків : Нац. аерокосм. ун-т ім. М. Є. Жуковського «ХАІ», 2022. – Ч. І. - c. 222-224.
- Лавриненко Г.А. (Науковий керівник Грищенко О.В.) Деталі медійного портрету Кетрін, герцогині Кембриджської, у британській пресі // XХІІІ Міжнародної науково-практичної конференції, 28 квітня 2022 р., м. Харків. – Харків : Нац. аерокосм. ун-т ім. М. Є. Жуковського «ХАІ», 2022. –Ч. І..- c. 311-313.
- Kulbida A.R. (Scientific supervisor Gryshchenko O.V.) Modern tourism discourse: lexical-semantic peculiarities // XХІІІ Міжнародної науково- практичної конференції, 28 квітня 2022 р., м. Харків. – Харків : Нац. аерокосм. ун-т ім. М. Є. Жуковського «ХАІ», 2022. –Ч. ІI. - c. 214-216.
Гуменюк Н.Г.
- Humeniuk N. H . Pragma-communicative aspect of the UK Prime Minister Boris Johnson’s address to the nation on the Russian invasion of Ukraine, 02.24.2022. Transcarpathian philological studies. Iss.23. Vol. 1. Publishing House „Helvetica”, 2022. P. 112 – 117. (Журнал включено до міжнародної наукометричної бази Index Copernicus International (Республіка Польща)
- Humeniuk N. H. Stylistic aspect of the UK Prime Minister Boris Johnson’s address to the nation on the Russian invasion of Ukraine, 02.24.2022. Southern Archive (Philological sciences). Collected papers. Issue XC. Kherson: Kherson State University, 2022. P.12 – 20. (Журнал включено до міжнародної наукометричної бази Index Copernicus International (Республіка Польща)
- Humeniuk N. H. Storytelling technique within the UK Prime Minister Boris Johnson’s address to the nation on the Russian Invasion of Ukraine, 02.24.2022 Scientific Notes of the Taurida V. I. Vernadsky National University. Series: Philology. Social Communications. Vol. 33 (72). № 4. Publishing House „Helvetica”, 2022. P. 110–114. (Журнал включено до міжнародної наукометричної бази Index Copernicus International (Республіка Польща)
Соловей Л.С.
- Соловей Л.С. Прогресивний розвиток вищої освіти у Швеції в умовах євроінтеграції: досвід для України. Матеріали II Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції молодих вчених і здобувачів вищої освіти «Освітній простір XXI ст.: виклики та перспективи», 21 квітня 2022 р. Заклад вищої освіти «Подільський державний університет». Кам’янець-Подільський. С. 106-110
- Соловей Л.С., Бабушко С.Р., Соловей М. І. Цифрова трансформація освіти та педагогічний персонал: виклики часу. Міжнародна науково-практична конференція “Проблеми та перспективи розвитку науки, освіти та суспільства в ХХІ столітті”. 28 квітня 2022 р. м. Полтава: Центр фінансово-економічних наукових досліджень, 2022. С.7-9.
- Solovei L, Babushko S., Solovei M. . Digitalization of Education: Challenges for Teachers. Scientific Researches and Methods of Their Carrying Out: World Experience and Domestic Realities: матеріали ІІІ Міжнародної наук.-практ. конференції, 27.05.2022 р. Вінниця, UKR - Відень, AUT: LLC International Centre Corporative Management (Republic of Austria) та NGO European Scientific Platform (Ukraine). International Journal “Grail of Science”. No 14-15. C. 465-469.
- Соловей Л.С., Бабушко С.Р. Викладання профільних фахових дисциплін англійською мовою у ЗВО України. XI Міжнародний науково-методологічний Інтернет-семінар «Розвиток порівняльної професійної педагогіки у контексті глобалізаційних та інтеграційних процесів», 19 травня 2022 р. Хмельницький національний університет, Центр порівняльної професійної педагогіки у співпраці з кафедрою ЮНЕСКО «Неперервна професійна освіта ХХІ століття» НАПН України. С. 12-14.
Солдатова Л.П.
- Солдатова Л.П. (2022) Сутність поняття «мова» у дослідженнях Луї Тролле Єльмслева // Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету. Серія «Філологія» м. Одеса. (ВАК і Copernicus) – Випуск 53 т.2/2022 м. Одеса, 2022. – с. 4-7 (Індексується INDEX COPERNICUS)
- Soldatova L.P. (2022) The prevention of discourse conflict in interlingual information transformation: Abstracts of the 4st International Scientific and Practical Conference Milan, Italy 2022. Pp. 482-485.
2022 January 31 – February 02, 2022
Шкарбан І.В.
- Shkarban I. (2022) Linguistic aspect of modality of modern math discourse in English [Лінгвістичний аспект модальності сучасного англомовного математичного дискурсу.
- Shkarban I.V. History focused study of the First Foreign Language (methodological aspect) In: The 5th Kyiv and białystok conference V міжнародна науково-практична Конференція з проблем Теоретичної та прикладної
лінгвістики, Kyiv, December, 2-3, 2022, Kyiv Borys Grinchenko University, Faculty of Romance and Germanic Philology. P.25-26
Федорова А.О.
- Alexander I. Iliadi, Anastasiia A. Fedorova Lexical Explication of the Concept «Power» in Old English (Lexical And-Semantic Studies). Scientific research issues of South Ukrainian National Pedagogical University named after K.D. Ushynsky: Linguistic Sciences. The Scientific Research Issues Collection. Odesa, 2022. Issue 34. С. 38–47. Журнал індексується в ErichPlus, Crossref, ResearchBib, OUCI.
Денисова Н.Б.
- Tsapro G., Denysova N. (2022). LEARNER in Scientific Discourse: A Corpus Based Analysis. Людина, культура, техніка в новому тисячолітті: збірник тез наукових доповідей ХХІІІ Міжнародної науково-практичної конференції, 28 квітня 2022 р., м. Харків. – Харків: Нац. аеро-косм. ун-т ім. М.Є. Жуковського «ХАІ», 93-95.
Браєвська А.І.
- Braievska A., Zhytska S., Sokyrska O., Buha S., Yefimova O. Modern Approaches to Formation of Motivation for Foreign Language Learning by Higher Education Institutions Students. The ХVIII International Scientific and Practical Conference «Advancing in research, practice and education», Florence, Italy. 2022. Pp.402-404. Available at: DOI: 10.46299/ISG.2022.1.18 (участь в конференції, публікація тези, сертифікат, 24 години, 0,8 ECTS credits)
- Braievska A., Zhytska S., Sokyrska O., Buha S., Yefimova O. Підвищення ефективності мовної підготовки курсантів ВВНЗ України. Interdisciplinary research: scientific horizons and perspectives: collection of scientific papers «SCIENTIA» with Proceedings of the III International Scientific and Theoretical Conference, Vilnius. (Vol. 2), May 6, 2022. 115-116. Участь в конференції, публікація тези, сертифікат, 0,1 ECTS credits)
Слєпушова А.І.
- Sliepushova, A. (2022) Defeated Fatherhood Expectations: The Shift in American Animated Series Discourse. Закарпатські філологічні студії, 2 (23). С. 131-134. ISSN 2663-4899
- Sliepushova, A., Tsapro G. (2022) American Animated Father: How Bad Is He? In: Людина, культура, техніка в новому тисячолітті : Збірник тез наукових доповідей : XХІІІ Міжнародної науково-практичної конференції, 28.04.2022, м. Харків.