Науковий лінгвокраїнознавчий гурток «Mit Deutschland im Herzen» («З Німеччиною в серці»)
Лінгвокраїнознавчий гурток
«Mit Deutschland im Herzen» («З Німеччиною в серці»)
Керівник: ПОПОВА Сніжана Григорівна, старший викладач кафедри германської філології.
Напрямки діяльності: ознайомлення студентів з інформацією про реалії іншомовної культури, опрацювання робочого лінгвокраїнознавчого матеріалу, залучення студентів до діалогу культур шляхом презентацій, виступів, дискусій.
Пріоритетним є формування комунікативної компетенції у студентів під час міжкультурного спілкування через адекватне розуміння мовленнєвих актів та тексту.
Форми роботи: обговорення, виступи, засідання «круглого столу», самостійна робота.
Графік роботи: кожен другий вівторок місяця
Місце роботи: онлайн-формат на освітній платформі Zoom або в навчальній аудиторії корпусу
План роботи гуртка (2024)
10.09.2024 Засідання 1.
Німеччина. Короткий екскурс в історію. Географічне положення, клімат, кордони, адміністративний поділ країни.

08.10.2024 Засідання 2.
Населення. Державний та політичний устрій ФРН. Парламент та провідні партії Німеччини. Виборча система.

12.11.2024 Засідання 3.
Берлін – столиця об′єднаної Німеччини. Історія міста, визначні місця Берліна. Наукове та культурне розмаїття берлінців. Великі міста Німеччини.

10.12.2024 Засідання 4.
Сучасний стан розвитку культури, освіти та мистецтва ФРН. Література Німеччини. Звичаї та традиції німців. Німецька мова, походження. Споріднені мови. Діалекти та говірки. Національні варіанти німецької мови.
11.03.2025 Засідання 5.
Німецькомовний світ (Австрія, Швейцарія, Люксембург, Ліхтенштейн). Німецькомовні країни Європи. Найбільші міста країн, політичний устрій, визначні пам′ятки архітектури.
Події
День Святого Мартіна, День Святого Миколая та Різдво в Німеччині
Під час чергової зустрічі 09.12.2025 р. поціновувачів німецької мови студенти познайомились з найтеплішими німецькими осінньо-зимовими святами, що формують особливу атмосферу передріздвяного та різдвяного періоду в Німеччині.
Тема заняття охоплювала День Святого Мартіна, День Святого Миколая та Різдво.
У вступній частині учасники, а саме студенти групи МЛН-1-24-40д, для яких німецька є першо іноземною, пригадали, що у Німеччині зимові свята - це не лише родинні традиції, а й частина культури, виховання та громадського життя. Кожне свято має свою символіку історію та звичаї, які передаються з покоління в покоління. Особливу увагу приділил Святому Мартіну. На фото студент групи МЛН-1-24-40д Артем Барилюк приміряв на себе образ Мартіна, колишнього римського солдата, який пізніше став покровителем нужденних, воїнів та тварин. Під час обговорення свят Святого Миколая та Різдва, студенти згадали особливості святкування цих свят в німецькомовних країнах та порівняли особливості з українськими традиціями.
Завершальним акордом стало створення невеликого словничка святкової лексики, а також приготували короткі привітання та побажання до свят німецькою мовою.
Зустріч пройшла у теплій атмосфері, сприяла розвитку мовних навичок та поглибленню знань про культурну спадщину ФРН.

Історія та культура Німеччини
На черговому засіданні гуртка “Mit Deutschland im Herzen”, який відбувся 11.11.2025 року, студенти-перекладачі групи ПЕРб-2-23-40д продовжили знайомство з історією та культурою Німеччини, зосередившись на видатних історичних постатях та митцях, чий внесок став визначальним у розвитку європейської цивілізації.
Учасники розглянули діяльність Карла Великого, який сприяв зміцненню політичної єдності та розвитку освіти у Середньовіччі. Значну увагу було приділено постаті Мартіна Лютера, що започаткував Реформацію та суттєво вплинув на формування німецької мови та духовного життя Європи. Під час зустрічі обговорювались діячі німецької культури: Альбрехт Дюрер, Йоганн Вольфганг фон Гете, Марлен Дітріх, Фрідріх Шиллер, Людвіг ван Бетховен та брати Грімм.
Студенти проаналізували їхній творчий спадок, значення для літератури й музики, а також вплив на розвиток європейської культурної традиції.

Історичні етапи формування сучасної Німеччини
На другому засіданні студентського гуртка “Міt Deutschland im Herzen” 21.10.2025р. учасники, а саме студенти групи ПЕРб-2-23-4.0, які вивчають німецьку як другу іноземну, звернулися до історичного розвитку Німеччини.
Основну увагу було зосереджено на ключових історичних етапах, що сформували політичний та культурний образ сучасної держави. На початку зустрічі студенти ознайомилися з давніми германськими племенами та їхньою взаємодією з Римською імперією. Далі було розглянуто роль Священної Римської імперії, яка протягом багатьох століть визначала політичні процеси Центральної Європи. Окремий інтерес викликала Реформація XVI століття, започаткована Мартіном Лютером. Учасники обговорили її вплив на релігійне життя, освіту й подальшу європейську історію. Студенти також ознайомилися з процесом об'єднання Німеччини у XIX столітті та політикою Отто фон Бісмарка. Завершальною темою стала історія ХХ століття: Друга cвітова війна, поділ країни, Берлінська стіна та події, що призвели до возз'єднання Німеччини у 1990 році.
Зустріч завершилася короткою історичною вікториною та обговоренням сучасного значення Німеччини в європейських політичних процесах.

Географічне положення, природні ландшафти та клімат Німеччини
На першому засіданні студентського гуртка “Mit Deutschland im Herzen” 16.09.2025р. учасники гуртка студенти групи МЛА-3-23-40д, які вивчають німецьку як другу іноземну, розпочали вивчення країнознавчої тематики, присвяченій Німеччині.
Основною темою зустрічі стали географічне положення, природні ландшафти та клімат Німеччини.
Під час обговорення студенти з’ясували, що Німеччина розташована у самому центрі Європи, що робить її важливим політичним та економічним вузлом. Особливу увагу було приділено різноманітності природних регіонів: від Північноморського узбережжя та рівнинПівночі до гірських масивів Альп на півдні країни. Учасники ознайомилися з кліматичними особливостями: переважанням помірного клімату, впливом Атлантичного океану та відмінностями температурних показників між північною та південною частинам Німеччини. Зустріч завершилася обговоренням навчальних матеріалів та короткою вікториною, що допомогла студентам закріпити нові знання та розширити уявлення про природні умови Німеччини.

Перекладацькі аспекти німецької мови
Перекладацькі аспекти німецької мови
Керівник: Ільчук Ольга Андріївна, старший викладач кафедри германської філології.
Рік заснування: 2025
Напрями діяльності: Дослідження у галузі перекладознавства, вивчення перекладацької термінології, перекладацьких трансформацій та прийомів. Аналіз досліджень, публікацій, ресурсів у сфері перекладознавства. Перекладацька діяльність: особливості усного та письмового перекладу текстів.
Форми роботи: доповіді, індивідуальні та групові проекти, круглі столи
Назва структурного підрозділу: Факультет романо-германської філології
Назва кафедри: Кафедра германської філології
Зустрічі: один-два рази на місяць відповідно до дати проведення заходу
ПІБ презентаторів:
МЛНб12340д
Барилюк Дарія, Власова Софія, Головач Валерія, Гонтар Анна, Гуманюк Вікторія, Зеленська Єлізавета, Каплуненко Єлизавета, Кодак Єлизавета, Кузнецов Гліб, Малихіна Вероніка, Павловська Діана, Павлюк Марія, Плотнікова Анна, Черняк Єлизавета, Шевченко Валерія, Ящук Дар'я.
Завдання науково-практичного гуртка:
До наукової діяльності залучаються здобувачі першого (бакалаврського) освітнього рівня II курсу освітньої програми Мова і література (німецька). Завдання наукового-практичного гуртка спрямовані на: розвиток умінь та навичок роботи з дослідницькими ресурсами та уміння представляти результати своїх дослідницьких пошуків; розвиток перекладацької компетенції, у тому числі набуття знань перекладацьких трансформацій та уміння їх застосовувати у перекладі різножанрових текстів, а також формування перекладацьких навичок усного та письмового перекладу текстів різних жанрів.
План заходів науково-практичного гуртка:
- Установче засідання студентського науково-практичного гуртка. Оволодіння основами дослідницької та перекладацької діяльності (березень).
- Переклад текстів з урахуванням лексичних аспектів перекладу німецької мови (березень).
- Переклад текстів з урахуванням граматичних аспектів перекладу німецької мови (квітень).
- Переклад текстів з урахуванням функціонально-стилістичних аспектів перекладу німецької мови (травень).
План роботи науково-практичного гуртка:
Заняття 1: Установче засідання студентського наукового гуртка. Оволодіння основами дослідницької та перекладацької діяльності.
Заняття 2: Дослідження лексичних аспектів перекладу текстів. Перший етап роботи над перекладацьким проектом.
Заняття 3: Дослідження граматичних аспектів перекладу текстів. Другий етап роботи над перекладацьким проектом.
Заняття 4: Дослідження функціонально-стилістичних аспектів перекладу текстів. Презентація перекладацьких проектів.
Події
Дослідження граматичних аспектів перекладу текстів
У травні 2025 року відбулося засідання науково-практичного гуртка. Учасники представили та обговорили свої перекладацькі проєкти - переклади технічних, літературних та публіцистичних текстів з акцентом на функціонально-стилістичні особливості перекладу.

Дослідження лексичних аспектів перекладу текстів
У квітні 2025 року відбулося засідання науково-практичного гуртка. Учасники представили презентації щодо граматичних труднощів перекладу німецької мови, тренували навички перекладу текстів з акцентом на граматичні аспекти перекладу та обговорювали проміжні результати роботи над перекладацьким проєктом.

Установче засідання гуртка
У березні 2025 року відбулося засідання науково-практичного гуртка, під час якого учасники ознайомилися з основами дослідницької та перекладацької діяльності, презентували та тренувалися у перекладі текстів з урахуванням лексичних аспектів перекладу німецької мови, а також розпочали роботу над власним перекладацьким проєктом.

Медійна діяльність. Англійська та німецька мови
Медійна діяльність. Англійська та німецька мови
Керівник: Клочков Владислав Володимирович, доцент кафедри германської філології, кандидат філософських наук.
Рік заснування: 2025
Напрями діяльності: Аналіз діяльності новинних платформ, журналістських публікацій, інтерв’ю. дослідження роботи інтернет-медіа. Модерування дискусій і ток-шоу. Вивчення лексичних, граматичних та стилістичних особливостей медійного тексту. Аналіз принципів журналістської етики.
Форми роботи: Переклад і обговорення публікацій. Моделювання медійних дискусій і диспутів. Написання статей, коротких новин, взяття інтерв’ю. Підготовка наукових статей, тез та доповідей. Розробка глосаріїв.
Назва структурного підрозділу: Факультет романо-германської філології
Назва кафедри: Кафедра германської філології
Зустрічі: двічі на місяць, відповідно до дати проведення заходу
Завдання наукового гуртка: До наукової діяльності залучаються здобувачі першого (бакалаврського) освітнього рівня всіх освітніх програм. Завдання наукового гуртка спрямоване на: розвиток творчих здібностей студентів з метою набуття ними фахових знань в аспекті формування комунікативних мовленнєвих компетентностей щодо аналізу й складання медійних повідомлень, участі в медійних дискусіях.
План заходів науково-практичного гуртка:
- Установче засідання студентського наукового гуртка. Формування наукового світогляду, оволодіння методологією та методами наукового дослідження. Знайомство з етимологією та розвитком спеціальної лексики в галузі медіа (березень)
- Принципи журналістики. Аналіз і написання журналістських публікацій з різних тематик (квітень)
- Принципи й сценарії медійної дискусії та диспуту. Модерування дискусій (травень)
- Створення глосаріїв на основі проведених занять. Складання плану підготовки тез фахового спрямування (червень)
Завдання науково-практичного гуртка:
- Формування наукового світогляду.
- Формування навичок розуміння і вживання нових мовних одиниць,
- Систематизація та аналіз джерел, узагальнення результатів дослідження, формулювання висновків.
План роботи науково-практичного гуртка:
Заняття 1: Світові новинні медіаплатформи. Випуск новин: лексика та стиль. Мистецтво складання заголовку. Написання й читання коротких новин.
Заняття 2: Мовні кліше в медійних текстах. Аналіз і написання об’ємних публікацій. Ведення блогу.
Заняття 3: Етика журналіста й приклади її порушення. Приклади безоцінкової журналістики.
Заняття 4: Аналіз і підготовка інтерв’ю. Інтерв’ю учасників гуртка.
Заняття 5: Культура й правила диспуту. Проведення дискусії на актуальну тему.
Заняття 6: Розбір функцій модератора. Проведення ток-шоу.
Програма наукового кіноклубу “Оскар” англійською мовою
Керівники: Гольцева Марія Ігорівна, доктор філософії з філології, старший викладач. Олександра Іванівна Чернікова, кадидат філологічних наук, доцент.
Рік заснування: 2025
Напрями діяльності: Особливості англомовного кінодискурсу у розрізі не тільки безпосереднього перегляду фільмів та серіалів, але й аналізу лексичного пласта, особливостей культури, стилю викладу розповідей із залученням корпусного аналізу.
Форми роботи: обговорення, дебати, засідання «круглого столу», завдання-дослідження.
Зустрічі: щомісяця, відповідно до дати проведення заходу.
Місце роботи: онлайн-формат на освітній платформі Zoom або в навчальній аудиторії корпусу.
Завдання:
- Розвивати науковий потенціал студентів (залучати студентів до активної науково-дослідницької діяльності та критичного аналізу через участь у заходах гуртка; практика та поглиблення знань під час досліджень лексичного пласта, особливостей культури, стилю викладу розповіді із залученням корпусного аналізу скриптів)
- Підвищувати комунікаційні навички (організовувати зустрічі, семінари та тренінги для покращення вміння студентів висловлювати наукові ідеї та ефективно співпрацювати)
- Формувати наукові інтереси та дослідницькі навички (сприяти розвитку інтересу до наукових досліджень та надавати практичні можливості для роботи над дослідженнями в рамках гуртка)
- Готувати студентів до академічних заходів (забезпечувати учасників знаннями та навичками, необхідними для участі в наукових конференціях, круглих столах та професійних форумах)
- Заохочувати участь у науковій діяльності (мотивувати студентів брати участь у наукових заходах та надавати їм можливість публічно представляти результати своїх досліджень)
- Підтримувати ефективні канали комунікації (використовувати платформи, такі як WhatsApp, для забезпечення безперервного обміну ідеями, співпраці та організації науково-дослідницької спільноти)
План заходів наукового гуртка за 2025-2026 н.р.
Графік роботи: один раз на місяць.
Формати діяльності гуртка: мастермайнд; рольові ігри; case study; презентація.
1. Вересень: “Romantic Discourse and Symbolism in Twilight
- Опис:
Обговорення того, як у фільмі Twilight вербалізуються кохання, напруга та ідентичність. Аналіз метафор, символізму та мови емоцій у діалогах. - Навички:
- Практика описової та метафоричної мови.
- Розуміння культурних аспектів романтичної комунікації.
- Аналіз вербальних і невербальних сигналів прихильності та конфлікту.
- Рекомендовано для:
Студентів 2–4 курсів, які цікавляться мовою літератури й кіно. - Дата:
Вересень, 2025 року.
2. Жовтень: “Survival and Power in The Hunger Games
- Опис:
Дослідження політичного та виживального дискурсу у фільмі The Hunger Games. Аналіз промов, гасел і мовної конструкції влади та спротиву. - Навички:
- Розпізнавання пропаганди та переконувальних технік.
- Розширення словникового запасу з теми політики, виживання та суспільства.
- Критичне мислення щодо зв’язку мови й влади.
- Рекомендовано для:
Студентів 2–4 курсів. - Дата:
Жовтень, 2025 року.
3. Листопад: “The Language of Illusion in Now You See Me
- Опис:
Як кінематограф вибудовує ілюзію через мову? Аналіз дискурсу виступів, таємниць і переконання у фільмі Now You See Me. - Навички:
- Практика словника, пов’язаного з магією, трюками та виступами.
- Усвідомлення ролі обману в дискурсі.
- Розвиток аналітичного мислення через метафоричну мову.
- Рекомендовано для:
Студентів 1–3 курсів. - Дата:
Листопад, 2025 року.
4. Грудень: “Holiday Narratives in The Polar Express and Home Alone
- Опис:
Обговорення того, як мова створює святкову атмосферу, сімейні цінності та гумор у фільмах The Polar Express та Home Alone. Аналіз культурного контексту різдвяного дискурсу. - Навички:
- Практика описових та наративних умінь у святковому контексті.
- Вивчення ідіом, жартів і культурних відсилок.
- Удосконалення вимови й інтонації через діалоги.
- Рекомендовано для:
Студентів 1–4 курсів. - Дата:
Грудень, 2025 року.
Учасники:
Група МЛІТм-1-24-1.4д:
- Білокуров Дмитро
- Митько Анна
- Передрій Діана
- Толмачова Злата
- Ющишена Анастасія
Група МЛЯБ-1-24-4.0д:
- Голубенко Валерія
- Дибенко Катерина
- Добровольська Дарія
- Зінченко Валерія
- Смірнова Анастасія
- Твердохліб Поліна
План заходів наукового гуртка за 2025 н.р.
1. Березень: “Diplomacy in Movies: The Art of Linguistic Persuasion”: Обговорення дипломатичного дискурсу через призму відомих англомовних фільмів, таких як The Post, Bridge of Spies або The King's Speech. Аналіз способів переконання, мовної тактики, етикету та риторики.
Навички: (1) живання дипломатичних фраз та виразів, (2) формулювання аргументів та контраргументів, (3) розуміння культурного контексту в дипломатичному спілкуванні.
Рекомендовано для: студентів 3-4 курсів, які вже мають добрі навички володіння англійською мовою.
Дата: Березень, 2025 року.
2. Квітень: “The Power of Political Discourse in Popular TV Shows”: Дослідження політичного дискурсу та маніпулятивних технік у серіалах, таких як House of Cards та The West Wing. Учасники аналізуватимуть мову впливу, підбір слів, що формують суспільну думку.
Навички: (1) розпізнавання технік маніпуляції в політичному дискурсі, (2) розширення лексичного запасу на тему політики та влади, (3) критичне мислення щодо політичних заяв.
Рекомендовано для: студентів 2-4 курсів.
Дата: Квітень, 2025 року.
3. Травень: “Linguistic Representation of Emotions in Modern Cinema”: Як кінематограф відображає емоції через мову? Дискусія на основі таких фільмів, як Inside Out або Silver Linings Playbook. Учасники обговорять, як герої вербалізують свої почуття та як це впливає на глядача.
Навички: (1) практика опису почуттів та реакцій, (2) покращення розуміння культурного відображення емоцій
Рекомендовано для: студентів 1-3 курсів.
Дата: Травень, 2025 року.
4. Червень: “Discourse and Identity in TV Hits: From ‘Lucifer’ to ‘Misfits’: Аналіз, як серіали формують особистість героїв через мову. Учасники дослідять вплив ідентичності на дискурс героїв, а також вивчать фрази та сленг із серіалів Lucifer і Misfits.
Навички: (1) аналіз та використання сучасного сленгу та ідіом, (2) покращення вимови, інтонації, (3) практика створення діалогів у різних стилях.
Рекомендовано для: студентів 1-4 курсів.
Дата: Червень, 2025 року.
Учасники:
Група МЛІТм-1-24-1.4д:
- Білокуров Дмитро
- Митько Анна
- Передрій Діана
- Толмачова Злата
- Ющишена Анастасія
Група МЛЯБ-1-23-4.0д:
- Білодід Даниїл
- Бортюк Діана
- Гримак Емілія
- Данько Карина
- Вуйчак Віктор
- Картавий Дмитро
- Любавіна Вікторія
- Мусієнко Андрій
- Овечкіна Ксенія
- Пруднік Марія
- Савельєва Юлія
АНОНСИ
The Polar Express & Home Alone – The Language of Holiday Wonders & Mischief
![]()
Запрошуємо на наступну зустріч англомовного наукового кіноклубу Оскар! ![]()
Коли? У понеділок, 8 грудня, з 15:10 до 16:20
Де? Онлайн у Zoom
Ідентифікатор конференції: 879 1062 415
Код доступу: WK3@d$+e>
Тема: The Polar Express & Home Alone – The Language of Holiday Wonders & Mischief
На вас чекає:
- Обговорення фільмів “The Polar Express” та “Home Alone” як класичних зимових феноменів, що поєднують різдвяну магію, пригоди та сімейні цінності.
- Аналіз мови, якою передаються дитячі мрії, святкові традиції, пустощі та динамічні взаємини між персонажами.
- Розбір дискурсу та комунікативних стратегій, що використовуються у сценах чарівної подорожі, планування хитрощів, сімейного затишку та різдвяного настрою.
- Вивчення сленгу, ідіом і виразів, характерних для святкових історій та сімейних комедій.
- Практика розмовної англійської у дискусіях про улюблені різдвяні моменти, важливість віри в дива та уроки, які дають ці фільми.
Ця зустріч буде цікава всім, хто хоче зануритися в атмосферу свята, потренувати англійську та дослідити, як мова створює настрій дива, пригод і тепла!
Приєднуйся — буде справжня зимова казка! ![]()
Не забудь додати подію в календар.
Now You See Me – Language, Illusion & the Art of Deception
Запрошуємо на наступну зустріч англомовного наукового кіноклубу Оскар! ![]()
![]()
Коли?
У понеділок, 24 листопада, з 15:10 до 16:20
Де?
Онлайн у Zoom
Ідентифікатор конференції: 837 8660 1386
Код доступу: #dUpFzE5
Тема: Now You See Me – Language, Illusion & the Art of Deception ![]()
![]()
![]()
На вас чекає:
Обговорення фільму “Now You See Me” як сучасного феномену, що поєднує магію, психологію, ілюзії та кримінальну інтригу.
Аналіз мови, якою передаються трюки, обман, маніпуляції та динамічні взаємини між персонажами.
Розбір дискурсу та комунікативних стратегій, що використовуються у сценах допиту, розслідування, командної роботи та шоу-ілюзій.
Вивчення сленгу, ідіом і виразів, характерних для кримінальних драм та виступів ілюзіоністів.
Практика розмовної англійської у дискусіях про улюблені трюки, сюжетні несподіванки та логіку персонажів.
Ця зустріч буде цікава всім, хто хоче зазирнути за лаштунки магії, потренувати англійську та дослідити, як мова створює атмосферу інтриги, напруги й видовищності.
Приєднуйся — буде справжня магія! ![]()
Не забудь додати подію в календар. ![]()
The Hunger Games – Dystopia, Rebellion, and Unflinching Pacing
Запрошуємо на наступну зустріч англомовного наукового кіноклубу Оскар! ![]()
![]()
Коли? У понеділок, 27 жовтня о 15:10 - 16:20
Де? Онлайн у Zoom ![]()
![]()
Ідентифікатор конференції: 896 2908 3348
Код доступу: $yjX$G1L
Тема: The Hunger Games – Dystopia, Rebellion, and Unflinching Pacing ![]()
![]()
Як серія "Голодні ігри" використовує літературні прийоми, щоб створити захоплюючий (gripping) світ?
Як образи Катнісс Евердін втілюють (embody) дух опору та боротьби за виживання?
Що робить темп оповіді (pacing) фільмів таким безстрашним (unflinching) та переконливим (compelling)? ![]()
На вас чекає:
- Аналіз дистопічного фону (background) та політичних суперечливих (controversial) тем саги.

- Обговорення незабутніх (poignant) сцен та багатогранних персонажів (multifaceted character).

- Вивчення лексики, пов’язаної з темою лідерства, жертовності (sacrifice) та соціального розшарування.

- Практика обговорення кінооглядів та зіркових (stellar) акторських робіт.

Зустріч буде цікава всім, хто любить жанр антиутопії, хоче розібрати ґрунтовну (groundbreaking) франшизу, поглибити свою англійську та обговорити складні теми, які вирізняють (set something apart) "Голодні ігри" з-поміж інших. ![]()
Приєднуйся – буде захоплююче
Не забудь додати подію в календар! ![]()
Twilight Saga – When Language Meets Fantasy
- Обговорення саги Twilight як культурного феномену та її впливу на підлітків та молодь.
- Аналіз мови, що використовується для опису персонажів і подій: вампіри, перевертні, кохання та конфлікти – як усе це звучить англійською.
- Аналіз дискурсу та мовних стратегій, які використовуються для передачі емоцій та стосунків у фільмах.
- Вивчення сленгу, ідіом і фраз, характерних для молодіжних драм і фантастичних історій.
- Практика розмовної англійської, обговорюючи улюблених героїв, сюжетні лінії та ключові моменти фільмів.
Від Netflix до зошита: як створювати навчальні завдання за відео та аудіо
Що на вас чекає:
Не пропустіть можливість дізнатися, як зробити уроки з учнями на практиці більш сучасним та інтерактивним!
ПОДІЇ
Звіт про успішне проведення кіноклубу: The Polar Express & Home Alone
Звіт про успішне проведення кіноклубу: The Polar Express & Home Alone![]()
Раді повідомити, що зустріч англомовного наукового кіноклубу "Оскар", присвячена святковим хітам "The Polar Express" та "Home Alone", відбулася успішно!
Дякуємо всім учасникам, які 8 грудня приєдналися до нас онлайн, щоб обговорити чари Різдва, мовні нюанси та незабутні пригоди головних героїв.
Основні підсумки зустрічі:
-
Атмосфера та Активність: Зустріч пройшла в теплій та святковій атмосфері. Учасники продемонстрували високу залученість у дискусії, обговорюючи свої улюблені сцени, різдвяні традиції та мовні особливості фільмів.
-
Мовний Аналіз: Ми успішно проаналізували специфічний сленг, ідіоми та вирази, характерні для дитячих пригодницьких фільмів та сімейних комедій, а також розібрали комунікативні стратегії, що використовувалися для створення магічного або комічного ефекту.
-
Практика Англійської: Учасники отримали відмінну практику розмовної англійської, ділячись особистими думками про важливість віри в диво ("The Polar Express") та обговорюючи кмітливість і хитрощі Кевіна ("Home Alone").
-
Спільна Мета Досягнута: Мета поєднання приємного відпочинку з активним вивченням англійської мови через кіно була повністю досягнута.
До зустрічі наступного семестру!
Це була остання зустріч кіноклубу у поточному семестрі. Ми вітаємо вас із прийдешніми святами та бажаємо натхненних канікул!
Обіцяємо, що наступного семестру на вас чекає ще більше цікавих і захоплюючих тем, фільмів та наукових дискусій.
Слідкуйте за анонсами та готуйтеся знову зануритися у світ англомовного кіно та науки!
З найкращими побажаннями, Команда кіноклубу "Оскар" ![]()

Огляд події: Now You See Me
Наша зустріч кіноклубу Оскар, присвячена фільму Now You See Me, пройшла просто неймовірно! ![]()
![]()
Дякуємо всім, хто долучився — атмосфера була справді магічною.
Ми обговорили найяскравіші сцени та трюки, розібрали мовні особливості, сленг і вирази, характерні для світу ілюзіоністів, а також проаналізували комунікативні стратегії персонажів у ключових моментах сюжету.
Особливо порадувала активність учасників: жваві дискусії, цікаві спостереження та сміливі інтерпретації зробили зустріч живою та динамічною. ![]()
![]()
Було приємно бачити, як учасники впевнено практикували розмовну англійську, обмінювались думками та відкривали для себе нові аспекти мови через призму кіномистецтва.
Дякуємо за вашу енергію, цікавість і чудову компанію.
До зустрічі на наступному засіданні — попереду ще багато цікавих фільмів і захопливих мовних відкриттів! ![]()
![]()

Огляд події: The Hunger Games – Dystopia, Rebellion, and Unflinching Pacing
Щиро дякуємо кожному, хто долучився до нашого онлайн-обговорення у Zoom, присвяченого культовій серії "Голодні ігри"
Це була неймовірно захоплююча (gripping) та ґрунтовна (groundbreaking) дискусія, яка виправдала всі очікування! Ми разом поринули у світ Панему та глибоко проаналізували
🔥 Дистопічний фон та політичні суперечливі теми саги, дослідивши, як "Голодні ігри" використовують літературні прийоми для створення такого переконливого (compelling) світу
🏹 Образ Катнісс Евердін, що справді втілює (embody) дух опору та боротьби за виживання, а також обговорили її багатогранні риси (multifaceted character)
⏱️ Безстрашний (unflinching) темп оповіді (pacing) фільмів та проаналізували низку незабутніх (poignant) сцен
🗣️Поглибили свою англійську, вивчивши лексику, пов’язану з темами лідерства, жертовності (sacrifice)та соціального розшарування
⭐ Практикували обговорення кінооглядів та високо оцінили зіркові (stellar) акторські роботи!
Ваші гострі запитання та ґрунтовні думки зробили цю зустріч по-справжньому незабутньою та довели, що "Голодні ігри" дійсно вирізняються (set apart) з-поміж інших франшиз. Але історія продовжуєтьс
Ми вже готуємо нові, не менш цікаві та захоплюючі події, де зможемо знову поглиблювати знання англійської мови та аналізувати культові феномени
Не пропустіть наступну можливість приєднатися до нашої спільнот
➡️ Чекаємо на вас на нових зустрічах
Слідкуйте за анонсами та не забудьте додати подію в календар! Буде ще більш захоплююче!
Успішний старт наукового кіноклубу «Оскар»!
Успішний старт наукового кіноклубу «Оскар»! Twilight Saga – успішно обговорено! ![]()
![]()
Щиро дякуємо всім, хто долучився до першої зустрічі англомовного наукового кіноклубу «Оскар» цього семестру! ![]()
Онлайн-зустріч
, присвячена темі «Twilight Saga – When Language Meets Fantasy», відбулася у понеділок, 29 вересня, та зібрала значну аудиторію. Учасники активно обговорили сагу Twilight як потужний культурний феномен
, що вплинув на молодіжну культуру.
Особливу увагу було приділено лінгвістичному аналізу
: ми детально розглянули дискурс, мовні стратегії та особливості сленгу й ідіом, які використовуються для відображення складних стосунків
, емоцій та фантастичного світу вампірів і перевертнів. Це стало чудовою практикою розмовної англійської
та поглибило розуміння того, як мова будує та відображає кінематографічні світи
.
Зустріч пройшла в жвавій та інтерактивній атмосфері.
Чекаємо на вас на наступних обговореннях!

Успішне завершення семестру наукового гуртка «Оскар»!
Цей семестр був для нас особливим — наповненим творчістю, відкриттями та науковими звершеннями! ![]()
![]()
Особливо пишаємося нашими учасниками, які не лише дослідили психологічні аспекти фільму Inside Out, а й презентували свої напрацювання на міжнародній конференції Science in the Modern World: Innovations and Challenges у Торонто, Канада
12–14 червня 2025 року!
Вітаємо Діану Борюк та Дмитра Білокурова з успішним виступом і публікацією тез! ![]()
![]()
Їхні дослідження торкнулись тем емоційного інтелекту, формування ідентичності та візуалізації емоцій через кольори у мультфільмі ![]()
![]()
Дякуємо всім за натхнення, підтримку й науковий запал! ![]()
До зустрічі наступного семестру з новими ідеями та проєктами!


Успішне обговорення політичного дискурсу на зустрічі гуртка "Оскар
Успішно обговорили політичний дискурс на зустрічі гуртка "Оскар"! ![]()
Дякуємо всім, хто приєднався до нашої зустрічі 21 квітня!
Ми чудово провели час, аналізуючи "Силу політичного дискурсу в популярних серіалах". ![]()
Було надзвичайно цікаво почути ваші думки про те, як серіали на кшталт "Карткового будинку" та подібні до нього відображають і навіть формують наше сприйняття політики.
Ми разом досліджували мовні інструменти та маніпулятивні прийоми, які політики використовують на екрані, і розмірковували над тим, як розпізнавати ці техніки у реальному житті. ![]()
Активна участь та жвава дискусія зробили цю зустріч справді пізнавальною та корисною.
Ми не лише поглибили розуміння політичного дискурсу, але й потренували критичне мислення
та розширили свій словниковий запас на важливі теми політики, влади та впливу. ![]()
Дякуємо за вашу зацікавленість та внесок! ![]()
З нетерпінням чекаємо нашої наступної зустрічі у травні!
Слідкуйте за анонсами, щоб не пропустити цікаву тему та можливість знову зустрітися онлайн для обговорення кіно! ![]()
![]()


