Студентський науково-практичний гурток Перші кроки у навчанні англійської
Сучасний світ вимагає від молоді володіння іноземними мовами, зокрема англійською, яка є однією з найпоширеніших міжнародних мов. Володіння англійською мовою відкриває нові можливості в академічній сфері, професійному зростанні та міжкультурній комунікації. Для учнів, які тільки починають вивчати англійську мову, необхідно створити умови для ефективного навчання та підтримки.
Тому, зростаючий попит на вивчення іноземних мов ставить нові виклики перед освітньою системою. Молоді фахівці, які тільки починають свою педагогічну діяльність, потребують додаткової підтримки та можливостей для набуття практичного досвіду у викладанні.
Керівники гуртка: Москалець О.О., Віннікова Л.Ф.
Цільова аудиторія: студенти 2-4 курсу, освітньої програми Мова і література (англійська)
Мета гуртка полягає у підготовці студентів до викладання іноземних мов через розвиток педагогічних компетенцій, практичних навичок та створення умов для самореалізації у навчальному процесі.
Завдання гуртка:
- Розвиток педагогічних навичок: Ознайомлення студентів з основами методики викладання іноземних мов, підходами до навчання та сучасними педагогічними технологіями.
- Практичне навчання: Проведення практичних занять, де студенти можуть спробувати себе в ролі викладачів, розробляти та проводити уроки, аналізувати та вдосконалювати свої методи.
- Сучасні технології у викладанні: Вивчення використання цифрових інструментів та ресурсів для викладання іноземних мов.
- Розвиток комунікаційних навичок: Навчання ефективним методам спілкування з учнями, управлінню класом та мотивації.
Очікувані результати:
- Набуття студентами базових навичок викладання іноземних мов.
- Знайомство з сучасними педагогічними технологіями та методами.
- Підвищення впевненості у викладацьких навичках та здатності ефективно комунікувати з учнями.
- Підготовка до професійної діяльності у сфері освіти.
Анонси
Teaching as business 13/11/2024
In the Spring semester of 2023/24 academic year eight students from the Romance and Germanic philology department took part in the MentorMe project. On Wednesday, 27/11/2024, about six months after the end of the first stage of the project, the participants are ready to share their experiences.
When?
Wednesday, 27/11/2024, 20:00
Format: online (zoom)
To participate, please register here
Teaching as business 13/11/2024
On Monday 11/11/2024 we have a chance to meet Valentyna Vyshnevska, a graduate from our bachelor program, a digital marketologist and an English teacher with about three years’ experience of teaching English as an employee at a language school (1 year 11 months) and as a self-employed teacher (11 months).
Valentyna is ready to share her experience of working on a team of teachers and as an independent business woman in education. She believes that this discussion might help you to decide how to build your career using the skills you
acquire at university.
Valentyna’s profile on Instagram
The meeting will be held in zoom
Wednesday 13/11/2024
Time 20:00
To participate in the meeting, please fill in the registration form
Події
MentorMe project
The participants of the MentorMe project, who came to share their experience with us, were joined by students from different groups in their second, third, and fourth years of studies. The questions were focused on major difficulties a young teacher can face while starting a career at a private school. The presenters willingly shared their tips about managing groups of children. We believe these tips can help our students feel more confident in different classrooms.
Teaching as Business
The meeting “Teaching as Business” attracted more than 30 participants majoring in English Philology. In spite of the fact that the profession of a school teacher is not very popular with our students, the participants were interested to know what it takes to be a self-employed teacher and to run a private language school. Valentyna provided her insights and illustrated them with real-life examples.
Thank you, Valentyna, for sharing and for providing food for thought for our participants!
SEN in the English classroom
The meeting “SEN in the English classroom” took place on November 6; more than forty participants joined us online. Q&A section, which followed Kateryna’s presentation, was of special interest for our students. The majority of questions focused on psychological aspects of working with special needs nowadays. Those of the participants who have already started teaching were willing to share their own experience and her Kateryna’s feedback.
Thank you all for an interesting and useful discussion!
International Exchange programs for Ukrainian teenagers
Гості: Filip Brandyk (Польща) та Greg Fuhrmann (США)
25.09.2023 відбулася онлайн зустріч студентів освітньої програми Мова і література (англійська) з учасниками міжнародної програми академічного обміну FLEX Filip Brandyk (Польща) та Greg Fuhrmann (США). На зустрічі обговорювалися питання схожості та відмінностей культур України, Польщі та Сполучених Штатів. Під час зустрічі студенти задавали питання стосовно процесу навчання та побуту в США та Польщі. Це була прекрасна можливість для студентів дізнатися деякі подробиці із життя представників інших країн та, в свою чергу, поділитися своїм досвідом. Крім того, це була прекрасна можливість щоб знайти спільни риси між нашими країнима, щоб у майбутньому полегшити спілкування і розуміння культурних особливостей народів різних країн.
Working with Teenagers in Camps and Classrooms
Гість: Алла Шахова (Україна)
Не секрет, що проблеми у навчання учнів спричинені низьким рівнем мотивації учнів. 02.10.2023 під час онлайн зустрічі студенти освітньої програми Мова і література (англійська) мали змогу поставити питання гості зустрічі пані Аллі Шаховій стосовно методів та способів мотивувати підлітків до вивчення мови. Панні Алла дала практичні поради щодо способів мотивації, якими користується вона. А також вона пояснила, з власного досвіду, яким чином слід знаходити шляхи для комунікації з підлітками.
Conditions for teaching students with SEN in the USA, Poland and Ukraine
Гості: Filip Brandyk (Польща) та Greg Fuhrmann (США)
16.10.2023 відбулася ще одна зустріч студентів освітньої програми Мова і література (англійська) з учасниками програми міжнародних обмінів FLEX Філіпом (Польща) та Грегом (США). На зустрічі піднімалися питання про умови для навчання студентів з особливими освітніми потребами в Сполучених Штатах, Польщі та Україні. Під час дискусії намагалися порівняти умови в різних країнах та дізнатися про досвід, набутий країнами у цій сфері.
Іспити з англійської мови для носіїв мови в різних країнах
Гості: Filip Brandyk (Польща) та Greg Fuhrmann (США)
06.11.2023 відбулася чергова онлайн зустріч студентів Факультету романо-германської філології з учасниками програми FLEX. На зустрічі обговорювалися різні види іспитів, які несії мови можуть складати в різних країнах. Студенти цікавилися типами іспитів, процесом підготовки до цих іспитів, а також практичними порадами щодо подолання хвилювання під час іспитів.
Storytelling as Teaching and Communication
Гість: Shawn Carrie (США)
05.12.2023 відбулася зустріч студентів 2-4 курсу освітньої програми Мова і література (англійська) із Шоном Керрі (США). Не секрет, що для багатьох студентів існує така проблема як мовний бар’єр. Дякуючи Шону Керрі спілкування пройшло у теплій та дружній атмосфери, що дало змогу студентам забути про цей мовний бар’єр. Воаховуючи реалії сьогоденного світу, всі ми стикаємося з шаленим потокком неправдивої або викривленої інформації та фактів. Студенти взяли участь у обговоренні методів боротьби з цим явищем та спопобів протидії такій інформації.
Методика навчання дошкільнят та молодших школярів англійської мови
Гість: Інна Петренко (Україна)
04.03.2024 відбулася онлайн зустріч студентів освітньої програми Мова і література (англійська) з пані Інно Петренкоо, вчителем з багаторічним досвідо викладання для учнів молодшої школи. Зустріч присвячена особливостям навчання мови учнів початкової школи та дошкільнят. Пані Інна Петренко поділилася практичними порадами щодо роботи з учнями цієї вікової категорії. Заплпновано ще одну зустріч з пані Інною, так як питань щодо практичних порад більше, ніж відведено часу на зустріч.
Особливості планування уроків для молодших школярів, розподіл навчального часу та підтримка мотивації
Гість: Інна Петренко (Україна)
18.03.2024 відбулася ще одна зустріч студентів 4 курсу освітньої програми Мова і література (англійська) з пані Інною Петренко. Під час зустрічі обговорювалися особливості планування уроків для учнів молодших класів. Студенти мали можливість поставити запитання стосовно розподілу навчального часу та методів підримки мотивації до вивчення мови серед школярів молодшого шкільного віку.
ESP and professional development
Гість: Світлана Литвиненко (Україна)
22.04.2024 під час зустрічі пані Світлана Литвиненко поділилася своїм досвідом викладання англійської мови для студентів різних вікових груп та напрямків, включаючи англійську за професійним спрямуванням та працівників ІТ-сфери. Також, студенти мали можливість поставити питання щодо відмінностей у плануванні та проведенні занять зі студентами різних рівнів.
Steps to perfection
Steps to perfection
Керівник: Прокопчук Марія Миколаївна, доцент, к.п.н.
Рік заснування: 2024
Напрями діяльності: дослідження у галузі методики навчання іноземних мов і культур
Форми роботи: участь у всеукраїнських і міжнародних конференціях, дискусійних майданчиках.
Назва кафедри: кафедра англійської мови та комунікації
Зустрічі: щомісяця, відповідно додати проведення заходу
План заходів наукового гуртка
- Установче засідання студентського наукового гуртка. Формування наукового світогляду, оволодіння методологією та методами наукового дослідження (вересень)
- Обрання теми дослідження (жовтень)
- Процедура пошуку та відбору наукової літератури з обраної теми (листопад)
- Процедура складання анкети та вимоги до формулювання питань для опитування (листопад)
- Опрацювання зібраного матеріалу та його інтерпретація (листопад-грудень)
- Рекомендації до написання тез доповідей дослідження з обраної теми (січень - березень)
- Виступ на конференції та публікація тез доповіді (квітень-травень)
Завдання наукового гуртка
- Формування наукового світогляду, оволодіння методологією та методами наукового дослідження;
- Формування навичок дослідницької діяльності;
- Опанування методикою визначення мети й завдань роботи, систематизації та аналізу мовних фактів, узагальнювання результатів пошуків, формулювання висновків;
- Створення засад для формування наукової компетентності.
План роботи наукового гуртка
Установче засідання студентського наукового гуртка.
Заняття 1. Знайомство з термінологічним апаратом, методами наукового дослідження.
Заняття 2. Тема дослідження, його предмет та об’єкт.
Заняття 3. Процедура пошуку та відбору наукової літератури з обраної теми.
Заняття 4. Анкета. Особливості та вимоги до формулювання питань.
Заняття 5. Кількісні та якісні показники вимірювання результатів дослідження.
Заняття 6. Особливості написання тез доповідей.
Заняття 7. Особливості оформлення бібліографічних джерел.
Науковий доробок гуртка
Участь студентів у міжнародних конференціях:
- Міжнародної науково-практичної конференції “Oсвіта сьогодення: життєтворчість як основа національного відродження та єдності” до 30-річчя заснування наукової школи педагогіки та психології життєтворчості особистості та 75-річчя з дня народження Івана Гнатовича Єрмаков та 100-річчя з дня народження Лідії Василівни Сохань 17 жовтня 2024 року, м. Запоріжжя
- The Seventh Kyiv and Bialostok Conference on Theoretical and Applied Linguistics: Language: Research, Teaching, Application 6 грудня 2024 року, м. Київ - Білосток
- Всеукраїнській науково-практичній конференції молодих науковців і студентів «Філософія, філологія, культура, освіта: слово молоді 25 березня 2025 року
- The Sixth International scientific and practical conference of young scientists and students "Educational, cultural and artistic practices in the context of Ukraine’s integration into international scientific and innovative space under wartime conditions", April 10–11, 2025