chesnokova
Контактна інформація

a.chesnokova@kubg.edu.ua

Чеснокова Ганна Вадимівна

Професор

Науковий ступінь, вчене звання

Кандидат філологічних наук, професор

Обов'язки/Дисципліни, що викладає

1. Лексикологія англійської мови
2. Література англомовних країн
3. Методи лінгво-емпіричних досліджень

Біографія

У 1991 р. закінчила Київський національний лінгвістичний університет.

У 1999 р. захистила кандидатську дисертацію (Вчена рада філологічного факультету Київського університету імені Т. Шевченка).

Випускниця докторантури Київського національного лінгвістичного університету.

Проходила стажування в Warner Pacific College (США) і Concordria University за програмою Visiting International Professors (США), а також за програмою International Leadership (США).

Навчалася за програмою University Professors Enrichment and Academic Recertification Program та у Літній науковій школі Ludwig-Maximilians-Universität (Німеччина).

Автор 180 публікацій у наукових виданнях України, Великобританії, Німеччини, США, Канади, Казахстану, Італії, Бразилії, Нідерландів, Угорщини, Фінляндії, Туреччини та Мальти.

Підготувала 6 кандидатів наук.

Поточний міжнародний проєкт

Остання книга

Професійний і науковий інтерес

Емпіричне вивчення літератури, теорія літератури, стилістика художнього тексту

Інше

Обрані публікації:

  • van Peer, W. and A. Chesnokova. Emotional Stylistics: What Literature Does to You. Cambridge University Press. In preparation.
  • van Peer, W. and A. Chesnokova. (2026). Toward a Stylistics of Experience. In V. Sotirova (ed), The Bloomsbury Companion to Stylistics. 2nd edition. London: Bloomsbury. In press.
  • van Peer, W. and A. Chesnokova. (2025). The Sound of Meaning, and the Meaning of Sound. Phonetic Iconicity in Literature. In J. Alber and R. Schneider (eds), The Routledge Companion to Literature and Cognitive Studies. New York: Routledge, pp. 532–544.
  • Chesnokova, A. and W. van Peer. (2025). Experiencing Art: The Paradox of Positive and Negative Emotions. In C.-H. Mayer and E. Vanderheiden (eds), International Handbook of Emotions. Resourceful Cultural Perspectives, Vol. 1. Cham: Springer, pp. 243–252.
  • van Peer, W. and A. Chesnokova. (2025). How do you feel? Literature’s Contribution to Learning the Granularity of Emotions. In C.-H. Mayer and E. Vanderheiden (eds), International Handbook of Emotions. Resourceful Cultural Perspectives, Vol. 1. Cham: Springer, pp. 253–261.
  • van Peer, W. and A. Chesnokova A. (2024). “The Sound Must Seem an Echo to the Sense”: Experiencing Oral and Silent Reading of Poetry. In L. Pillière and S. Sorlin (eds), Style and Sense(s). Cham: Palgrave Macmillan, pp. 235–257.
  • van Peer, W. and A. Chesnokova. (2022). Experiencing Poetry: A Guidebook to Psychopoetics. London: Bloomsbury.
  • Chesnokova, A. and S. Zyngier. (2022). Considerations on the Use of Translated Poems in EFL Settings. In S. Zyngier and G. Watson (eds), Pedagogical Stylistics in the 21stCentury. Cham: Palgrave Macmillan, pp. 233–262.
  • Chesnokova, A. and W. van Peer. (2021). “There Are as Many Kinds of Love as There are Hearts”: Age Gap Relationships in Literature and Cultural Attitudes. In C.-H. Mayer and E. Vanderheiden (eds.), International Handbook of Love: Transcultural and Transdisciplinary Perspectives. Cham: Springer, pp. 807–826.
  • van Peer, W. and A. Chesnokova. (2021). "How do you Spell Love?" – "You don't Spell it. You Feel it" In C.-H. Mayer & E. Vanderheiden (eds), Handbook of Love in Cultural and Transcultural Contexts. Cham: Springer, pp. 789–806.
  • Chesnokova, A. and S. Zyngier. (2020). An Interdisciplinary and Empirical View of Literary Education: Using Original and Translated Poetry in the Classroom. In C.E. Poteau (ed.), Interdisciplinary Pedagogical Approaches to Intercultural Competence Development. Newcastle: Cambridge Scholars.
  • Chesnokova, A., S. Zyngier, V. Viana, J. Jandre, A. Rumbesh and F. Ribeiro. (2017). Cross-Cultural Reader Response to Original and Translated Poetry: An Empirical Study in Four Languages. Comparative Literature Studies 54.4, 824–849.
  • Chesnokova, A. and W. van Peer. (2016). Anyone Came to Live Here Some Time Ago: A Cognitive Semiotics Approach to Deviation as a Foregrounding Device. Versus: Quaderni di studi semiotici 122, 5–22.
  • Chesnokova, A. (2016). Empirical Stylistics in an EFL Teaching Context: Comparing Virtual and Face-to-Face Reading Responses. In M. Burke, O. Fialho and S. Zyngier (eds), Scientific Approaches to Literature in Learning Environments. Amsterdam / Philadelphia: John Benjamins, pp. 105–124.
  • van Peer, W., S. Zyngier and A. Chesnokova. (2011). Learning Without Teaching: Literature and the REDES Project. In L. Jeffries and D. McIntyre (eds), Teaching Stylistics. Basingstoke: Palgrave Macmillan, pp. 109–123.
  • Chesnokova, A. (2011). Measuring the Impression of Poetry: Introduction to Empirical Research Methods in Linguistics. Kyiv: Lenvit.
  • Zyngier, S., M. Bortolussi, A. Chesnokova and J. Auracher (eds). (2008). Directions in Empirical Literary Studies: In Honor of Willie van Peer. Amsterdam / Philadelphia: John Benjamins.
  • Zyngier, S., A. Chesnokova, and V. Viana (eds). (2007). Acting & Connecting. Empirical Approaches to Language and Literature. Munster: LIT Verlag.
Powered by SobiPro