Успішне завершення проєкту FUNdraiser 

Сьогодні, з великим задоволенням, ми оголошуємо про успішне завершення спільного проєкту FUNdraiser з Міжнародною агенцією змін. Цей проєкт став не лише демонстрацією нашої здатності до організації та мобілізації ресурсів, але й знаком нашої спільної відданості підтримці благодійних ініціатив.

Протягом останніх місяців, команда нашого університету разом з представниками «Міжнародної агенції змін» працювала наполегливо, щоб забезпечити успішну реалізацію цього проєкту. Завдяки нашій спільній праці та великодушності наших учасників, ми зібрали значну суму коштів на підтримку соціальних та освітніх ініціатив.

Ми висловлюємо щиру вдячність «Міжнародній агенції змін» за їхню підтримку та співпрацю під час реалізації цього проєкту. Вони виявилися надійними партнерами, здатними допомогти нам досягти наших цілей та впровадити наші ідеї в життя.

Цей проєкт став важливим кроком у нашій спільній місії сприяти позитивним змінам у світі через освіту та благодійність. Наш університет пишається цією співпрацею та сподівається на подальше спільне зростання та розвиток.

У рамках проєкту FUNdraiser студенти Київського столичного університету імені Бориса Грінченка виконали переклад навчальних модулів за допомогою викладачів та консультантів з Міжнародної агенції змін. Цей етап проєкту відображає практичну реалізацію здобутих знань у сфері лінгвістики та міжнародних комунікацій. Студенти продемонстрували високу професійну компетентність у перекладі складних та спеціалізованих навчальних матеріалів, що відображає їхню здатність до виконання завдань на міжнародному рівні.

Крім перекладу навчальних модулів, студенти також успішно переклали гру, а також складові FUNDS hunter - це ігрову платформу, яка стала важливим елементом проєкту FUNdraiser. Під керівництвом викладачів та з підтримкою фахівців з Міжнародної агенції змін, наші студенти виконали переклад ігрового контенту, роблячи його доступним для міжнародної аудиторії. Цей аспект проєкту відображає не лише лінгвістичні здібності студентів, а й їхню здатність до адаптації та інноваційного мислення у сфері геймінгу та освітніх інтерактивних технологій.