Академічна мобільність студентів
Університет Кадісу, Іспанія

Університет Фоджі, Італія
2024-2025 н.р. - Полянська Крістіна, студентка МЛІТб12240, яка нещодавно закінчила стажування в Італії, а саме в університеті в Фоджі ділиться своїми враженнями:

Університет Палермо, Італія
2023 - студентка 2 року навчання, Дранна Поліна, ФІНб-1-22-4.0д, студентка 3 року навчання КисельоваЄвгенії Олександрівни, ФІНб-1-21-4.0, та студентка 4 року навчання Лук’яненко Світлана Вікторівни, ФІСб-1-20-4.0д завершили мобільність в Унівесритеті Палермо. Окрім панування класичних філологічних дисциплін, здобувачі виконаливажливу місію - вони мали змогу познайомитися з італійськими студентам які обрали для вивчення як іноземну мову - українську, та занурили їх в українську культуру з перших вуст!
2022-2023 н.р. - студентка групи ФІНб-1-21-4.0д, першого (бакалаврського) рівня вищої освіти (2 курс), освітня програма «Філологія (італійська)» Тюріна Катерина, пройшла річну програму академічної мобільності в італійському університеті.
Університет Мессіни, Італія
2023-2024 н.р. - студентка 3 року навчання ОП Мова і література італійська, Вадець Анна, пройшла программу академічної мобільності в Університеті Мессіни. Студентка змогла опанувати успішно всі обрані дисципліни, важливі для набуття подальшого фаху Філолога, фахівця з Італійської мови та літератури. Культурна інтеграція також не пройшла осторонь, і Анні вдалося не тільки завести нових друзів, але й продемонструвати українську культуру у спекотній Сицілії.
Міжнародне стажування викладачів
Польща
З 29.06 по 25.09.2023 Шевченко Ірина Ігорівна проходила стажування в американському центрі Варшавського університету (Польща). У рамках програми «The Study Visits Programme for Ukrainian Students and Doctoral Candidates at the University of Warsaw» було зібрано та опрацьовано літературу необхідну для написання дисертаційного дослідження, а також написано та опубліковано наукову статтю: Facing Mortality: Exploring Existentialist Motif of Death in the Selected Novels by McCarthy, Zhadan, and Müller.
Старший викладач кафедри романської філології та порівняльно-типологічного мовознавства, Ірина Анатоліївна Лягіна, пройшла міжнародне стажування «Академічна доброчесність» на 180 год. Від IIASC foundation на базі Варшавської православної духовної семінарії.
Греція
Кандидат психологічних наук, доцент, доцент кафедри англійської мови та комунікації, Гладушина Раїса Михайлівна у період 01.09.2015 – 01.04.2016 пройшла стажування за програмою ERASMUS MUNDUS Action 2 HERMES в Афінському національному університеті імені Каподистрії (Греція).
Гладушина Р.М. у рамках дослідницького проєкту «Psychological Mechanisms of Speech Activity» у сфері психолінгвістики, брала участь у міжнародній конференції “Inner and Outer Landscapes of Irish and Greek Poetry”, прочитала гостьову лекцію “Cognitive Aspects of Foreign Language Learning”, відвідувала лекції та заняття з новогрецької мови, а також опублікувала наукові статті.
США
Кандидат психологічних наук, доцент, доцент кафедри англійської мови та комунікації, Гладушина Раїса Михайлівна у період 01.04.2021 – 20.01.2022 пройшла престижне стажування «Bilingual Education and Dual Language Programs», Школа освіти, кафедра теорії та практики навчання (School of Education, Department of Educational Theory and Practice) програми імені Фулбрайта (Fulbright Visiting Scholar Program).
Програма імені Фулбрайта, спонсорована урядом США, відкрила можливості для дослідження білінгвальної та мультилінгвальної освіти в американському академічному середовищі.
Під час стажування Гладушина Р.М.:
- Відвідувала лекції, брала участь у семінарах та дискусіях з прагмалінгвістики для студентів PhD програми,
- Пройшла курс “Міжкультурна комунікація”,
- Виступила з доповідями на двох міжнародних конференціях:
- “Positive Psychology and Agency Symposium”
- Qatar University 6th Annual International Conference on English Language Teaching (Virtual)
- Прочитала гостьову лекцію “The Role of Memory and Mnemonic Techniques in Foreign Language Learning and Teaching” для студентів PhD програми.
- Опублікувала наукові статті.
Стажування сприяло професійному розвитку, розширенню наукових контактів та інтеграції в міжнародну дослідницьку спільноту.
Китайська народна республіка
Кандидат психологічних наук, доцент, доцент кафедри англійської мови та комунікації, Гладушина Раїса Михайлівна у період 14.04.2019 – 01.05.2019 пройшла стажування Visiting Scholar Programme в Пекінському педагогічному університеті (Beijing Normal University, BNU, Китай).
Пекінський педагогічний університет є одним із провідних навчальних закладів Китаю, що входить до ТОП-200 світових університетів. Програма передбачала знайомство з новітніми освітніми підходами, сучасними технологіями навчання та моделями підготовки фахівців у галузі гуманітарних наук.
Під час стажування було вивчено досвід китайських колег у сфері управління освітою, методики викладання та застосування цифрових технологій у навчальному процесі.
Словаччина
Кандидат психологічних наук, доцент, lоцент кафедри англійської мови та комунікації, Гладушина Раїса Михайлівна у період 01.09.2022 – 30.06.2023 пройшла наукове стажування Національної стипендіальної програми Уряду Словаччини, що передбачало дослідження в Університеті Матея Бела (м. Банська Бистриця, Словаччина).
Під час стажування Гладушина Р.М. брала активну участь в академічних та культурних заходах, відвідувала лекції, проводила дослідження та виступала з доповідями на міжнародних конференціях у Братиславі та Банській Бистриці. Прочитала гостьову лекцію “The Role of Psycholinguistics in Language Learning and Teaching” для магістрів спеціальності “Англійська мова та культура”.
Кандидат філологічних наук, доцент, доцент кафедри лінгвістики та перекладу, Альошина Марина Дмитрівна, отримала престижну наукову стипендію від Національної стипендіальної програми Словацької Республіки. Наукове стажування відбувається в Університеті Павла Йозефа Шафарика у м. Кошице, на факультеті британських та американських досліджень. У межах стажування Марина Дмитрівна проводить наукове дослідження, пов’язане з особливостями індивідуального стилю Стівена Кінга та його відтворенням у перекладі. Альошина М.Д. також провела гостьову лекцію для словацьких студентів та колег на тему «Особливості індивідуального стилю Стівена Кінга та його відтворення в перекладі». Окрім того, Марина Дмитрівна презентувала Київський університет імені Бориса Грінченка та відкрила нові можливості для міжнародної співпраці.
Кандидат психологічних наук, доцент, lоцент кафедри англійської мови та комунікації, Гладушина Раїса Михайлівна у період 01.09.2018 – 31.03.2019 пройшла наукове стажування Національної стипендіальної програми Уряду Словаччини в Університеті Костянтина Філософа в Нітрі (Словаччина).
У рамках стажування дослідницього проєкту«Psycholinguistic Aspects of Code Switching and Their Implications in Teaching and Learning within Bilingual Curriculum Model» Гладуш Р.М. провела дослідження з психолінгвістики, відвідала лекції, семінари, виступила на міжнародних конференціях, прочитала гостьову лекцію та опубліковала наукові статті.
Італія
З 26 вересня по 27 листопада 2024 року старший викладач кафедри лінгвістики та перекладу Світлана Ноговська проходила стажування в Університеті Палермо (Італія).
Впродовж цього періоду Світлана Ноговська виконала низку важливих завдань:
-
Активно працювала в університетській бібліотеці, здійснюючи пошук матеріалів для наукового дослідження.
-
Відвідувала лекції викладачів університету, ознайомлюючись із особливостями навчального процесу в закладі.
-
Провела низку зустрічей із викладацьким складом Університету Палермо, що дозволило обмінятися досвідом і встановити професійні контакти.
Окрім цього, Світлана Ноговська значно вдосконалила свої знання італійської мови та покращила лідерські навички.
У межах програми Еразмус+, з 18 по 25 листопада 2024 року, відбулася академічна мобільність в Університеті Палермо, Італія, групи науковців Факультету романо-германської філології завідувача кафедри германської філології, проф.Русудан Махачашвілі. завідувача кафедри романської філології, доктора філософії Анастасії Копитіної та доцента кафедри романської філології Анни Бахтіної. На запрошення професора Маріанни Зуммо, професор Русудан Махачашвілі провела цикл лекцій для аспірантів та студентів Університету Палермо з тематики: Digital Language Data Processing; Transformative Digital Linguistics, Communication and Digital Humanism in Times of War; Al-enhanced linguistic research; Анастасія Копитіна провела для студентів презентацію на тему: Linguistic sence generation in e-space, Анна Олегівна провела тренінг на тему: Language of emoji: sense generation and disambiguation.
Також, в межах програми мобільності відбулися плідні зустрічі з представниками відділу академічних програм та міжнародних обмінів Університету Палермо з метою розширення рамкової взаємодії між філологічними відділеннями Університету Палермо та Університету Грінченка в межах, Еразмус Мундус та Горизонт Європа.
В рамках програми Еразмус+ з Університетом Палермо (Італія) викладач італійського відділення кафедри романської філології та порівняльно-типологічного мовознавства Університету Грінченка, Вероніка Кондрук пройшла наукове стажування в Університеті-партнері в період з 02.10 по 02.12.2023 року. Під час стажування активно працювала над власним науковим дослідженням, збирала необхідні матеріали та обмінювалась досвідом з викладачами університету Палермо, відвідуючи лекційні та практичні заняття італійських колег. Окрім того, дослідила мовні взаємодії італійської та англійської мов не лише теоретично, а й практично.
В рамках програми Еразмус+ з Університетом Палермо (Італія) викладачі кафедри романської філології та порівняльно-типологічного мовознавства Університету Грінченка: Копитіна Анастасія Сергіївна, доктор філософії, викладач кафедри та Москаленко Анастасія Олексіївна, викладач кафедри мали змогу пройти тижневе викладацьке стажування в Університеті-партнері в період з 05.05 по 11.05.2023 року.
Під час стажування Анастасія Копитіна та Анастасія Москаленко проводили заняття для студентів італійців та студентів по обміну Еразмус, на літературно-філософському факультеті, а також відвідали лекції італійських колег присвячених питанням дидактики, практичні заняття з іноземної мови та факультативні заняття української мови для іноземних студентів.
Під час програми академічної мобільності викладачі Університету Грінченка мали змогу комплексно познайомитись з освітнім та науковим процесом в Університеті Палермо, проаналізувати викладацький досвід європейських колег та співробітників університету. Було визначено перспективи участі викладачів Університету Грінченка у наукових дослідженнях разом з викладачами Університету Палермо в рамках вивчення концепту Україна в сучасному європейському дискурсі.
Франція
27-28 червня 2024 року старший викладач кафедри романської філології та порівняльно-типологічного мовознавства, Факультету романо-германської філології, Катерина Білик взяла участь у навчальному семінарі з мовної підготовки для викладачів французької мови в Любліні, за підтримки та організації Посольства Франції в Україні та Французького Інституту в Україні спільно з Міністерством освіти і науки України та Cavilam Vichy. Дві лекторки Magali Delcombel та Florine Toulouse ознайомили учасників семінару із новітніми методиками викладання та різноманітними ресурсами, сучасними методами та їх застосуванням на практиці, підсилюючи наочним матеріалом та інтерактивними вправами, дискусіями, груповими та індивідуальними завданнями. Відбулось повноцінне занурення у французьке мовне середовище і кожен мав чудову нагоду практикувати французьку з носіями мови. Наприкінці учасники семінару отримали сертифікат про участь.
Доцент кафедри романської філології та порівняльно-типологічного мовознавства Марина Анатоліївна Зверева, з 16.01.2023-27.01.2023 пройшла стажування на тему «Проблеми навчання французької мови в сучасних умовах» в Universités de Francophonia м. Ніцца (Франція).
Іспанія
З 6 по 10 травня 2024 року викладач кафедри романської філології та порівняльно-типологічного мовознавства Тетяна Масло проходила тижневий тренінг «Іспанська мова як засіб інтернаціоналізації університетів (El español como herramienta de internacionalización de las universidades: retos, alianzas, oportunidades)» в Університеті Кадісу (Іспанія).
Під час тренінгу викладач взяла участь у низці заходів присвячених варіативності іспанської мови, серед яких було прослуховування ввідної лекції про особливості андалуського діалекту та участь у круглому столі щодо особливостей вивчення андалуських говірок у мовних центрах. Значна частина заходів була пов’язана з іспанською мовою як засобом інтернаціоналізації, як у навчанні, так і поза навчальним процесом, зокрема круглий стіл на тему інтернаціоналізації вдома та обмін досвітом з іншими університетами. Крім цього, організатори залучили учасників тренінгу до культурних подій, наприклад екскурсія Кадісом та відвідини фестивалю у місті Херес.
Тренінг допоміг зрозуміти особливості мовної та культурної варіативності півдня Іспанії, а також поліпшити знання з практик інтернаціоналізації та обмінятися досвідом з університетами Європи, Африки та Центральної Америки.
Німеччина
Доцент кафедри романської філології та порівняльно-типологічного мовознавства Анастасія Олександрівна Девос, виграла місце на викладацьке стажування в Університеті Вільдау, Німеччина де буде поєднювати написання докторського дослідження та підвищення кваліфікації, з вересня 2023 по серпень 2024 року.
Естонія
Копитіна А.С., доктор філософії з філології, викладач кафедри у період з 20.09.2022 по 22.09.2022 пройшла міжнародне стажування в TalTech м.Таллінн, Естонія, взяла участь у Практичному навчальному воркшопі про Е-управління, у рамках рамкового Українсько-естонського проєкту "Консультування українських університетів щодо розробки навчальних планів магістерської роботи в електронному уряді" (МОН Естонії, Талліннський технологічний університет).
Угорщина
Гладушина Р. М., кандидат психологічних наук, доцент, доцент кафедри англійської мови та комунікації в період з 14.07-19.07.2024 пройшла міжнародне стажування “Storytelling with a Purpose” (м. Шіофок, Угорщина), організованого за підтримки Регіонального Офісу Англійської мови (Посольство США в Києві, Посольство США в Будапешті, TESOL Україна, TESOL Угорщина).
Семінар був присвячений сучасним методам навчання англійської мови через сторітеллінг і драматизацію. Учасники поглиблювали знання з інтерактивних методик, обмінювалися досвідом та працювали над колективними проєктами. Програма включала тематичні сесії, дискусії та практичні вправи, спрямовані на розвиток професійних та творчих навичок викладачів.
Гостьові лекторії
Antonio Iturbe
31 травня 2024 року, за сприяння Посольства Королівства Іспанія, на Факультеті романо-германської філології відбулася унікальна зустріч з автором світового бестселера "Бібліотекарка з Аушвіцу", головним редактором іспанського культурного журналу Librujula, іспанським журналістом і письменником Антоніо Ітурбе. Під час лекції він поділився своїми переживаннями та труднощами, які виникали під час написання книги, заснованої на реальних подіях. Антоніо також торкнувся теми війни в Україні, події якої перегукуються з подіями його бестселера.
Крім того, він розповів про своє бачення роботи зі студентами та особливості своєї викладацької діяльності в Іспанії, де він є професором журналістики та книговидання в Університеті Автонома де Мадрид.
Зустріч завершилася жвавою дискусією та автограф-сесією, під час якої Антоніо Ітурбе спілкувався зі студентами та викладачами Факультету романо-германської філології.
Alejandro Nievas
12.10.2024 відбулась гостьова онлайн-лекція, Алехандро Нієваса, спеціаліста з українсько-європейських відносин, активного організатора та учасника волонтерських проєктів для українців з вивчення іспанської культури та мови у Києві, Вінниці та Сєверодонецьку на тему "Історія національного дня Іспанії: вигадки і правда".
До лекції долучились здобувачі першого та другого року навчання Іспанського відділення Факультету романо-германської філології. Інтерактивна лекція пана Алехандро з його некласичним підходом до подачі інформації не залишила осторонь ні студентів, ні викладачів іспанського відділення. По завершенню лекції відбулася жвава культурологічна дискусія.
Carlo Colonello
16.10.2024 на Факультеті романо-германської філології відбулася гостьова лекція Директора італійського інституту культури при Посольстві Республіки Італія в Україні на тему "Жінка в італійській літературі". Лекція відбулася з нагоди святкування тижня Італійської мови в Україні та світі. До лекції долучилися студенти бакалаврату та магістратури італійського відділення факультету романо-германської філології.
В кінці лекції відбулась інформативна бесіда пана Карло зі студентами, які були дуже зацікавлені проблемою фемінізації італійської літератури та поділилися власними знаннями про видатних письменниць Італії та України.
Україна-Польща
6 грудня 2024 відбулася чергова партнерська міжнародна конференція «Теоретична і прикладна лінгвістика», яку ми проводимо разом із Білостоцьким університетом (Польща) почергово, в Києві та Білостоці з 2017 року.
На 7-й конференції під назвою «Мова: дослідження, навчання, використання» виступали представники 6 різних університетів із Польщі, України, Румунії, Німеччини й Чехії. Разом конференція зібрала 48 учасників, серед яких були досвідчені вчені, молоді дослідники, аспіранти, магістранти й студенти, які представили свої розвідки з питань граматики, синтаксису, дискурсу, корпусних досліджень, навчання й перекладу англійської мови.
На пленарних зустрічах виступили представники партнерів та гостя з університету Ріо-де-Жанейро, Соня Зінгер.
Детальніше ознайомитися із програмою й матеріалами конференції, а також переглянути відео-записи пленарних доповідей можна на сайті конференції.
Публікаційна активність
2024 рік
1. Makhachashvili, Rusudan та Kovpik, S. та Bakhtina, Anna (2024) Emoji as an artificial digital language: a frame-semantic analysis of perception and interpretation CEUR Workshop Proceedings, 3820. с. 146-163. ISSN 1613-0073
2. Makhachashvili, Rusudan та Semenist, Ivan та Копитіна, Анастасія Сергіївна та Бахтіна, Анна Олегівна та Білик, Катерина Миколаївна (2024) Emotional Intelligence and Implicit Interdisciplinary Skills: Key Components for Effective Digital And AI-Enhanced Learning Proceedings of the International Multi-Conference on Society, Cybernetics and Informatics, IMSCI, 1. с. 99-106. ISSN 2831-722X
3. Makhachashvili, Rusudan та Semenist, Ivan (2024) Artificial Intelligence in Transdisciplinary Communication Paradigm for Digital Education Proceedings of the 18th International Multi-Conference on Society, Cybernetics and Informatics, IMSCI, 1. с. 91-98. ISSN 2831-722X
4. Makhachashvili, Rusudan та Semenist, Ivan та Vinnikova, Nataliia та Tupakhina, O. (2024) Interdisciplinary and Interoperable Leadership Skills for Digital Educational Communication Proceedings of the International Multi-Conference on Society, Cybernetics and Informatics, IMSCI, 1. с. 115-122. ISSN 2831-722X
5. Makhachashvili, Rusudan та Semenist, Ivan та Prihodko, G. та Prykhodchenko, O. та Rudik, I. та Ter-Grygoryan, M. та Brus, M. (2024) Interdisciplinary, AI-interoperable, and Universal Skills for Foreign Languages Education in Emergency Digitization Proceedings of the International Multi-Conference on Society, Cybernetics and Informatics, IMSCI, 1. с. 107-114. ISSN 2831-722X
6. Morze, Nataliia та Makhachashvili, Rusudan та Zvonar, V. та Ilich, Liydmyla та Gladun, Mariia (2024) Navigating The Digital Frontier: Ukraine's E-Governance Curriculum Amidst Crisis and EU Integration Proceedings of World Multi-Conference on Systemics, Cybernetics and Informatics, WMSCI, 1. с. 4-9. ISSN 2771-0947
7. Makhachashvili, Rusudan та Semenist, Ivan (2024) Digital Humanities as a Transdisciplinary Communication Paradigm in the Age of AI Proceedings IMCIC - International Multi-Conference on Complexity, Informatics and Cybernetics, 1. с. 286-293. ISSN 2771-5914
8. Makhachashvili, Rusudan та Semenist, Ivan та Prihodko, G. та Kolegaeva, I. та Prykhodchenko, O. та Tupakhina, O. (2024) Interdisciplinary Digital Skills Development For Educational Communication: Emergency And AI-Enhanced Digitization Proceedings IMCIC - International Multi-Conference on Complexity, Informatics and Cybernetics, 1. с. 281-285. ISSN 2771-5914
9. Makhachashvili, Rusudan та Semenist, Ivan (2024) Transformative, Transdisciplinary, Transcendent Digital Education: Synergy, Sustainability and Calamity Proceedings IMCIC - International Multi-Conference on Complexity, Informatics and Cybernetics, 1. с. 273-280. ISSN 2771-5914
10. Бровко, Катерина Андріївна та Онаць, О.М. та Костенко, Д.В. та Кучерява, Л.В. та Бахов, І.С. (2024) Integration of ICT for training future teachers: example of the course on practice of oral and written speech: English Revista Conrado (20(99)). с. 202-211. ISSN 1990-8644
11. Chesnokova, Anna (2024) Emily Dickinson's Poetic Art: A Cognitive Reading Style (58). с. 112-117. ISSN 2374-
6629
12. van Peer, W. та Chesnokova, Anna (2024) The Sound Must Seem an Echo to the Sense”: Experiencing Oral and Silent Reading of Poetry Колективна (три і більше авторів). Style and Sense(s). Palgrave Macmillan, France, Cham.(монографія, видана за кордоном)
13. Devos, Anastasiia та Onofriichuk, I. та Fedoryshyna, I. та Dubovyk, T. та Buchatska, I. (2024) The Role of Language in the Effectiveness of Social Advertising Forum for Linguistic Studies (06(05)). с. 737-748. ISSN 2705-0610
14. Devos, Anastasiia та Slipachuk, N. та Bilokonenko, L. та Savchuk, N. та Mykolenko, T. (2024) Linguistic analysis of gender stereotypes in the language of mass media Cadernos de Educação, Tecnologia e Sociedade - CETS (Brazilian Journal of Education, Technology and Society - BRAJETS) (17 (2)). с. 170-182. ISSN 2316-9907
15. Шапочкіна, Ольга Володимирівна та Коваленко, Валентина Михайлівна та Гайдаш, Анна Владиславівна та Зайченко, Олена В`ячеславівна та Порошина, Валентина Дмитрівна та Сажко, Лілія Антонівна (2024) Evolution of the Verb State Category in Germanic Languages: A Neuroscientific Perspective Revista romaneasca pentru educatie multidimensionala, 16 (3). с. 386-401. ISSN 2066-7329; 2067-9270
16. Gaidash, Anna. "Transgenerational Imagery in Sofia Andrukhovych’s Novella Collection Old People". Family Constellations in Contemporary Ibero-American and Slavic Literatures: Historical Imaginary, Transnationality, Narrative Form, edited by Anna Artwińska, Ángela Calderón and Jobst Welge, Berlin, Boston: De Gruyter, 2024, pp. 231-250. https://doi.org/10.1515/9783111208664-013
17. Кравченко, Н. та Прокопчук, Марія Миколаївна та Мунтян, О. та Зверева, Марина Анатоліївна та Козачук, Андрій Михайлович (2024) Visual metaphor analysis: a relevance theory approach Amazonia Investiga, 13 (80). с. 233-241. ISSN 2322-6307
18. Мосьпан, Наталя Вікторівна (2024) Higher education for sustainable development during the COVID-19 pandemic in Ukraine Journal of University Teaching and Learning Practice (21(3)). ISSN 1449-9789
19. Шапочкіна, Ольга Володимирівна and Mashkina, O. and Hrom, O. and Kalashnykova, M. and Syvyk, O. (2024) Verbalisation of State Gestalt Images on the Materials of Old German Literary Monuments Revista Conhecimento & Diversidade (RCD), 16 (43). pp. 431-451. ISSN 2237-8049
20. Шапочкіна, Ольга Володимирівна and Kadubovska, Svitlana and Kishchenko, N. and Hrom, O. and Lazurenko, I. (2024) The Ethno-Philosophical Context of Stative Verbs in the Germanic Languages Balkanistic Forum, XXXIII (1). pp. 179-194. ISSN 1310-3970; 2535-1265
21. Кернас, А. and Котломанітова, Г. and Козир, Маргарита Валентинівна and Мироненко, Н. and Соколовська, Світлана Володимирівна and Степанченко, Н. (2024) Professionalization of Pedagogical Activity of Future Teachers, Formation of Communicative Competence as an Aspect of Neuropedagogy BRAIN. Broad Research in Artificial Intelligence and Neuroscience (15). pp. 74-88. ISSN 2068-0473; 2067-3957
22. Торговець, Юлія Іванівна (2024) Perception of death in contemporary English poetry Orbis linguarum (22 (1)). pp. 121-129. ISSN 1426-7241; 2657-4845
23. Качур, Ірина Ігорівна (2024) Facing Mortality: Exploring Existentialist Motif of Death in the Selected Novels by McCarthy, Zhadan, and Müller Respectus Philologicus (46(51)). pp. 118-130. ISSN 2335-2388
24. Качур, Ірина Ігорівна (2024) Existentialist Motifs of Alienation and Death in McCarthy's Border Trilogy Baltic Journal of English Language, Literature and Culture (14). pp. 51-69. ISSN 2501-0395; 2501-0395
25. Yakovenko, Iryna (2024) The Fictional and the Factual in Alexander J. Motyl’s Who Killed Andrei Warhol: The American Diary of a Soviet Journalist Roczniki Humanistyczne, 72 (11). pp. 119-130. ISSN 0035-7707; 2544-5200
2023 рік
1. Makhachashvili, Rusudan та Kovpik, Svetlana та Бахтіна, Анна Олегівна та Morze, Nataliia (2023) Structuring and visualizing fictional and real life empirical concepts with emoji symbols: a case study of José Ángel Buesa’s poetry and Borys Grinchenko’s image 8th International Workshop on Professional Retraining and Life-Long Learning using ICT: Person-Oriented Approach, 3L-Person 2023, 3535. с. 148-168. ISSN 16130073
2. Makhachashvili, Rusudan та Semenist, Ivan V. (2023) Metadigital Skills Development For Foreign Languages Education In Wartime Digitization Proceedings of the International Multi-Conference on Society, Cybernetics and Informatics, IMSCI, 1. с. 40-44. ISSN 2831722X
3. Makhachashvili, Rusudan та Semenist, Ivan V. та Prihodko, G. та Prykhodchenko, O. та Tupakhina, O. (2023) Systemic Challenges of Digital Foreign Languages Education in Global Emergency Meta-Context (The Pandemic and Warzone Perspectives) Proceedings of the International Multi-Conference on Society, Cybernetics and Informatics, IMSCI, 1. с. 21-25. ISSN 2831-722X
4. Makhachashvili, Rusudan та Semenist, Ivan (2023) Transdisciplinary Transformation of Digital Education: Emergency, Sustainability and Universality Proceedings of the International Multi-Conference on Society, Cybernetics and Informatics, IMSCI, 1. с. 171-177. ISSN 2831-722X
5. Makhachashvili, Rusudan та Semenist, Ivan (2023) Meta-Disciplinarity of Digital Education and Communication Proceedings of the 14th International Multi-Conference on Complexity, Informatics and Cybernetics: IMCIC 2023 (1). с. 209-214. ISSN 2771-5914
6. Makhachashvili, Rusudan та Semenist, Ivan (2023) Transdisciplinary Communication in the Meta-Framework of Digital Education Proceedings of the 14th International Multi-Conference on Complexity, Informatics and Cybernetics: IMCIC 2023 (1). с. 215-220. ISSN 2771-5914
7. Паламар, Світлана Павлівна та Нежива, Людмила Львівна та Бровко, Катерина Андріївна та Бодненко, Дмитро Миколайович (2023) Digital Technologies as a Means of Forming Subject-Methodical Competence Future Primary School Teachers ICTERI 2023: Information and Communication Technologies in Education, Research, and Industrial Applications (1980). с. 336-347. ISSN 1865-0937
8. Паламар, Світлана Павлівна та Бровко, Катерина Андріївна та Semerikov, Serhiy O. (2023) Enhancing Foreign Language Learning in Ukraine: Immersive Technologies as Catalysts for Cognitive Interest and Achievement Information Technology and Implementation (IT&I-2023), November 20-21, 2023, Kyiv, Ukraine. с. 69-81.
9. Gaudio, Salvatore Del. "The North Ukrainian Dialect of Vyšneve in the East Slavic Context: Towards a Final Description (part 2)" Dialectologia et Geolinguistica, vol. 31, no. 1, 2023, pp. 19-40. https://doi.org/10.1515/dialect-2023-0002
10. Блакита, Ганна та Барабаш, Наталія та Пашкуда, Тетяна та Сусіденко, Валентин та Король, Світлана та Гордієнко, Наталія В'ячеславівна (2023) Управління фінансовими інвестиціями підприємств торгівлі: аналітичний аспект Sustainable Finance, Digitalization and the Role of Technology. с. 793-802. ISSN 978-3-031-08084-5
11. Колесник, Олександр Сергійович (2023) ALCOHOL in mythic space: an interdisciplinary linguo-cultural analysis Cogito. Multidisciplinary Research Journal, XV (2). с. 238-263. ISSN 2068-6706; 2247 – 9384
12. Мосьпан, Наталя Вікторівна (2023) Digitalisation of writing in higher education: the COVID-19 pandemic impact Journal of University Teaching & Learning Practice, 20 (2). pp. 1-24.
13. Мосьпан, Наталя Вікторівна (2023) Trends in emergency higher education digital transformation during the COVID-19 pandemic Journal of University Teaching & Learning Practice (20). p. 1.
14. Paliichuk, Elina (2023) A spiderweb of human trafficking: An empirical linguistic study Crossroads. A Journal of English Studies (43). pp. 124-155. ISSN 2300-6250
2022 рік
1. Альошина, Марина Дмитрівна (2022) Author's idiostyle, linguistic and translation aspects Revista Entre Linguas (8). с. 1-22. ISSN 2447-3529
2. Bober, Nataliia та Liashko, Olha та Kapranov, Yan та Cherkhava, Olesya та Meleshkevych, Larysa (2022) Interpretation of Keywords as Indicators of Intertextuality in English New Testament Yexts ( Antconc Corpus Manager Toolkit) Wisdom, 22 (2). с. 193-207. ISSN 2738-2753; 1829-3824
3. Dyakiv, Khrystyna та Yaremko, Maryanna та Bober, Nataliia (2022) Communicative failures of Ukrainian speakers in learning German Amazonia Investiga, 11 (50). с. 204-214. ISSN 2322-6307
4. Бобер, Наталія Миколаївна та Kapranov, Yan та Kukarina, Anna та Tron, Tetiana та Nasalevych, Tamara (2021) British national corpus in English language teaching of university students International Journal of Learning, Teaching and Educational Research, 20 (6). с. 174-193.
5. Makhachashvili, Rusudan та Семеніст, Іван Васильович та Бахтіна, Анна Олегівна (2021) Complex Skills Development through Digital Qualification Assessment: Survey Study for European and Oriental Languages Programs COMPLEXIS 2021: Complexity, Future Information Systems and Risk (6). с. 70-77. ISSN 2184-5034
6. Гайдаш, Анна Владиславівна та Рахнянський, Віктор Васильович та Чернікова, Олександра ванівна та Хаботнякова, Поліна Сергіївна (2022) Reinterpretation of spiritual autobiography genre in Richard Rodriguez’s Darling Baltic Journal of English Language, Literature and Culture, 12. с. 101-113. ISSN 1691-9971
7. Chesnokova, Anna та Zyngier, Sonia (2022) Considerations on the Use of Translated Poems in EFL Settings Колективна (три і більше авторів). Pedagogical Stylistics in the 21st Century: monograph. Palgrave Macmillan, Cham.
8. van Peer, W. та Chesnokova, Anna (2022) Experiencing Poetry: A Guidebook to Psychopoetics Колективна (двоосібна). Bloomsbury Academic, England, London.
9. Chesnokova, Anna (2022) Style and Reader Response. Minds, Media, Method Style, 56 (1-2). с. 154-159. ISSN 0039-4238
10. van Peer, Willie та Chesnokova, Anna (2021) "How do you Spell Love?" – "You don't Spell it. You Feel it" Колективна (три і більше авторів). International Handbook of Love: monograph. Springer, Cham.
11. Chesnokova, Anna та van Peer, Willie (2021) “There Are as Many Kinds of Love as There are Hearts”: Age Gap Relationships in Literature and Cultural Attitudes Колективна (три і більше авторів). International Handbook of Love: monograph. Springer, Cham.
12. Del Gaudio, Salvatore. "The North Ukrainian dialect of Vyšneve in the East Slavic context: towards a final description" Dialectologia et Geolinguistica, vol. 30, no. 1, 2022, pp. 23-49. https://doi.org/10.1515/dialect-2022-0002
13. Шапочкіна, Ольга Володимирівна та Гайдаш, Анна Владиславівна та Кадубовська, Світлана Сергіївна та Kishchenko, Nataliia (2022) The Representations of Ageing (Old Age) in German-Language Literature Revista Românească pentru Educaţie Multidimensională, 4 (14). с. 180-195. ISSN 2066-7329; 2067-9270
14. Гайдаш, Анна Владиславівна та Рахнянський, Віктор Васильович та Чернікова, Олександра ванівна та Хаботнякова, Поліна Сергіївна (2022) Reinterpretation of spiritual autobiography genre in Richard Rodriguez’s Darling Baltic Journal of English Language, Literature and Culture, 12. с. 101-113. ISSN 1691-9971
15. Луцюк, Микола Володимирович та Башкирова, Ольга Миколаївна та Гайдаш, Анна Владиславівна (2021) The archetype of the Wise Old Man in modern Ukrainian prose: a diachronic perspective Slavia Centralis, 14 (1). с. 210-223.
16. Колесник, Олександр Сергійович та Гольцева, Марія Ігорівна (2022) Lies and deception in modern English diplomatic discourse: pragmatics in interdisciplinary focus Cogito - Multidisciplinary research journal, 14 (1). с. 154-173. ISSN 2068-6706
17. Колесник, Олександр Сергійович (2021) The Mythic Multiverse Through the Scope of Language: The “Procedural Anatomy” of Verbal Modelling Cognitive studies | études cognitives (21). ISSN 2392-2397
18. Rodionova, Iryna та Petrenko, Serhii та Hoha, Nataliia та Kushevska, Natalia та Siroshtan, Tetiana (2022) Innovative Technology of Teaching Moodle in Higher Pedagogical Education: from Theory to Practice International Journal of Computer Science and Network Security, 22 (8). с. 153-162. ISSN 1738-7906
19. Makhachashvili, Rusudan and Semenist, Ivan V. (2022) Progress of Digital Learning Individual Quality Assessment In Oriental and European Languages University Programs through the Pandemic Computer Science and Technologies in Education, 4. pp. 133-138.
20. Makhachashvili, Rusudan and Семеніст, Іван Васильович (2022) Digital transformation of complex educational scenarios (comparative study of final qualification assessment for foreign languages programs) E-learning (Computer Science and Information Systems 2022, MCCSIS 2022), 1 (16). pp. 101-110.
21. Makhachashvili, Rusudan and Семеніст, Іван Васильович (2022) Innovative Educational Communication in the Global Digital Environment: Trans-Disciplinary Models, Tools, and Mechanisms 13th International Multi-Conference on Complexity, Informatics and Cybernetics, 1. pp. 134-140. ISSN 2771-5914
22. Makhachashvili, Rusudan and Семеніст, Іван Васильович (2022) Interdisciplinary and Universal Digital Competence for Foreign Languages Education 13th International Multi-Conference on Complexity, Informatics and Cybernetics, 1. pp. 36-43. ISSN 2771-5914
23. Makhachashvili, Rusudan and Semenist, Ivan V. (2022) The quality of digital learning in university programs of Eastern and European languages in the regions of Ukraine Amazonia Investiga, 11 (52). pp. 62-73. ISSN 2322 - 6307
24. Makhachashvili, Rusudan and Семеніст, Іван Васильович and Москальов, Дмитро Петрович (2022) Interdisciplinarity of Foreign Languages Education Design and Management in COVID-19 Artificial Intelligence in Education: Emerging Technologies, Models and Applications. Lecture Notes on Data Engineering and Communications Technologies, 104. pp. 239-255. ISSN 2367-4512
25. Makhachashvili, Rusudan and Semenist, Ivan V. (2022) Systemic Dynamics of Digital Education in Foreign Languages Programs Proceedings of the 16th International Multi-Conference on Society, Cybernetics and Informatics, 1. pp. 5-10. ISSN 2831-722X
26. Makhachashvili, Rusudan and Semenist, Ivan V. (2022) Systemic Paradigm of Innovative Educational Communication in The Digital Realm Proceedings of the 16th International Multi-Conference on Society, Cybernetics and Informatics, 1. pp. 11-16. ISSN 2831-722X
27. Makhachashvili, Rusudan and Semenist, Ivan (2022) Transdisciplinary Communication as a Meta-Framework of Digital Education Proceedings of the 26th World Multi-Conference on Systemics, Cybernetics and Informatics (, 1. pp. 151-156. ISSN 2771-0947
28. Makhachashvili, Rusudan and Семеніст, Іван Васильович (2021) Complex Framework of Digital Learning Quality Assessment in Covid-19 Context: Survey Study for European and Oriental Languages Programs COMPLEXIS 2021: Complexity, Future Information Systems and Risk (6). pp. 107-116. ISSN 2184-5034
29. Makhachashvili, Rusudan and Семеніст, Іван Васильович and Бахтіна, Анна Олегівна (2021) Complex Skills Development through Digital Qualification Assessment: Survey Study for European and Oriental Languages Programs COMPLEXIS 2021: Complexity, Future Information Systems and Risk (6). pp. 70-77. ISSN 2184-5034
30. Merkulova, Svitlana Ivanivna and Pryshchenko, Svitlana Valeriivna (2022) Visual Aesthetics of the Digital Media European Journal of Media, Art & Photography, 10 (2). pp. 79-89. ISSN 1339-4940
31. Кокнова, Тетяна Анатоліївна and Шехавцова, Світлана Олександрівна and Мілова, Оксана Євгенівна and Володавчик, Вікторія Сергіївна and Ябурова, Олена Володимирівна and Лі, Лі (2022) Language Portfolio for Professional Purposes: interdisciplinary effect on professional competence for prospective specialist in Ukrainian and Chinese Universities AD ALTA: Journal of Interdisciplinary Research (2). pp. 63-68. ISSN 1804-7890, 2464-6733
32. Мосьпан, Наталя Вікторівна and Огнев’юк, Віктор Олександрович and Сисоєва, Світлана Олександрівна (2022) Emergency higher education digital transformation: Ukraine’s response to the Covid-19 pandemic Information Technologies and Learning Tools, 3 (89). pp. 90-104. ISSN 2076-8184
33. Мосьпан, Наталя Вікторівна and Sysoieva, Svetlana (2022) Trends in digital adaptation of schools during the Covid-19 pandemic Information Technologies and Learning Tools, 91 (5). pp. 21-35. ISSN 2076-8184
34. Палійчук, Еліна Олександрівна (2022) Cognitive “warning signs”in human trafficking media texts Crossroads. (38). pp. 41-65. ISSN 2300-6250
35. Paliichuk, Elina (2022) Motivational communication in academic setting: a Ukrainian case Revista Conrado, 18 (88). pp. 61-72. ISSN 1990-8644
36. Paliichuk, Elina (2021) Cognitive “Warning Signs” in Human Trafficking Media Texts Language in Context. p.44.
37. Прокопчук, Марія Миколаївна and Кравченко, Наталія Кимівна and Пожар, Анастасія Борисівна and Козяревич-Зозуля, Ліана Василівна and Рожков, Юрій Григорович (2022) Illocutionary Pragmatic Adaptation Challenge: Ukrainian Translations of English-language Soft Law Texts The Revista Amazonia Investiga, 11 (49). pp. 267-276. ISSN 2322-6307
38. Шапочкіна, Ольга Володимирівна and Гайдаш, Анна Владиславівна and Кадубовська, Світлана Сергіївна and Kishchenko, Nataliia (2022) The Representations of Ageing (Old Age) in German-Language Literature Revista Românească pentru Educaţie Multidimensională, 4 (14). pp. 180-195. ISSN 2066-7329; 2067-9270
39. Соловей, Людмила Сергіївна and Соловей, М.І. and Бабушко, С.Р. (2022) How to Smooth International University Students’ Adaptation in Ukraine Revista Românească pentru Educaţie Multidimensională, 1 (14). pp. 93-114. ISSN 2066-7329; 2067-9270
40. Торговець, Юлія Іванівна (2022) Symbolic meaning of black and white in contemporary English poetry B.A.S. (28). pp. 193-205. ISSN 1224-3086
41. Тугай, Олександра Миколаївна (2022) Typological peculiarities of illocutionary speech acts: a historical perspective Cogito - Multidisciplinary research journal, 14 (2). pp. 266-294. ISSN 2247- 9384
42. Тугай, Олександра Миколаївна (2022) Subject Control Infinitive Constructions in Early Modern English World Journal of English Language (12(1)). pp. 367-383. ISSN 1925-0703