У Київському університеті імені Бориса Грінченка у лютому проходили тренінги для викладачів. Традиційно цей час у закладі присвячували підвищенню кваліфікації науково-педагогічних працівників та інших співробітників. Зокрема, відвідали курси тренінгів викладачі кафедри англійської мови та комунікації: Прокопчук Марія Миколаївна, Нетудихата Тетяна Сергіївна, Браєвська Анастасія Ігорівна; викладач кафедри германської філології: Гродський Ігор Ярославович.
Пріоритетом кадрової стратегії Університету є забезпечення умов для професійного розвитку кожного працівника – підвищення кваліфікації відбувається за різними напрямами: цифрова компетентність, розвиток лідерських якостей, мовна підготовка, психологічні тренінги тощо. Усі тренінги відбувалися, як онлайн, так і очно в Університеті.
Науково-педагогічні працівники мали нагоду опанувати такі теми: «Цифровий відеобренд викладача», «Проведення занять в аудиторіях для синхронізації навчання», «Використання віртуальних лабораторій Labster під час навчання студентів», «Розробка робочої програми навчальної дисципліни»; пройти курс тренінгів з лідерства служіння: "Поняття мотивації, її особливості з точки зору філософії лідерства як служіння. Концепція лідерства як служіння (за Р. Грінліфом)", "Слухання як ключове уміння лідера. Емоційний інтелект", "Команда та ролі у команді. Розвиток міжособистісних стосунків у команді. Довіра як важлива характеристика ефективної команди", «Вирішення конфліктів з позицій філософії лідерства служіння», «Самоусвідомленість як одна з найважливіших якостей лідера» та відвідати цілу низку заходів, які присвячені електронному навчанню. Особлива увага приділялася адаптації до освітньої діяльності в умовах воєнного стану; розробці програм, проєктів для розвитку внутрішньої комунікації та поліпшення психологічної атмосфери; організації заходів із розвитку цифрової компетентності освітян Києва.